• RaYzLeR

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Blond tjej skrev 2023-10-09 19:59:02 följande:

Nu har jag även fastnat i spamfiltret för första gången 

Spamfiltret? Vad menar du? 🙂
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-10-09 20:29:49 följande:
    Det stod att jag fastade i spamfiltret när jag svarade på ett inlägg 
    Jaha, Familjeliv buggar som vanligt. 🙂
  • RaYzLeR

Jag får ingen notis i trådar jag har skrivit när dom får nya inlägg. Jobbigt. Rynkar på näsan

• RaYzLeR

Jag blev helt tokig på all reklam som ploppade upp på Familjeliv. Nu har jag installerat AdBlock. Vilken befrielse. Glad

• RaYzLeR

Jag tycker att Familjeliv fungerar bättre nu. Man kan citera inlägg och man kan komma in på folks presentationer så man kan skicka PM.

Finns det fler problem som inte blivit bättre?

• RaYzLeR
    Nandez skrev 2024-12-02 22:10:24 följande:
    Ja

Det tummas ner flitigt här i trådenSkrattande
    Haha, det är nån som jävlas bara för att det pratas om att tumma ner. Skrattande
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2024-12-04 17:23:17 följande:
    Den här versionen av FL är nog inte riktigt klar ännu 
    Och när den äntligen är klar så skapar dom en ny version av FL som inte är klar. Skrattande
  • RaYzLeR

Flashback har fler moderatorer. Dom har olika moderatorer för varje forumdel, medan familjeliv har ett fåtal moderatorer som modererar hela forumet tror jag.

• RaYzLeR

Det är nog kompetensbrist. Dom vill nog göra något åt saken men vet inte vad som är fel helt enkelt.

• RaYzLeR
    Anonym (Nn) skrev 2025-05-05 00:43:37 följande:

Så less på sidan. Alltid reklam som poppar upp överallt och inlägg som försvinner dessutom. Så man får skriva om 

Skaffa AdBlock så slipper du reklamen.

getadblock.com/sv/
  • RaYzLeR

Jag fastnade just i spamfiltret. Första gången för mig. Jag har bara haft element på besök innan.

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?