• molly50

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

EnAnonumius skrev 2025-06-15 12:52:53 följande:
    Precis så..
    Men men, vissa orkar uppenbarligen inte läsa och tänka till. Utan är mer intresserad av att vädra sina förutfattade meningar de har om folk.
    Ja,det verkar ju inte bättre. Så svårt kan det ju inte vara att förstå att det är hos FL problemet ligger om man inte har några problem med någon annan sida.
  • molly50
    EnAnonumius skrev 2025-06-15 13:33:12 följande:
    Nej nej, självklart beror det på enbart att man har kassa datorer och dålig internetuppkoppling..
    Det är ju oförskämt av oss andra som har problem med FL att "tro något annat"... 😏😉

Sarkasmen å sidan..

Man kan ju undra hur tydligt man skall skriva, när det inte räcker med att skriva: "Det är bara FL jag har problem med och inga andra sidor". 🤔
    Ja,precis. Flört

Ja,det går ju knappast att vara tydligare. 

Det hade ju varit intressant att få ett svar ifrån FL också om vad detta kan bero på.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-06-15 21:21:34 följande:
    Samma här, det fungerar på andra sidor. Har bara haft problem på FL
    Ja,och då är det ju knappast datorn/mobilen eller uppkopplingen som är problemet.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-06-15 21:34:01 följande:
    Det hade jag uppskattat att få veta
    Ja,samma här.
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-06-28 21:09:30 följande:

Funkat förvånansvärt bra i rätt så många dagar nu 😊

Samma här. Inte ens ett element. 
  • molly50
    Anonym (Om...) skrev 2025-06-30 22:02:46 följande:

Kan ingen säga åt/ banna den där personen som postar inlägg från den tidigare hatbloggaren? Det börjar bli väldigt tjatigt nu och bloggen är nedlagd sen länge. 

Jag vet inte ens vilken person det är. 
  • molly50
    Anonym (Om...) skrev 2025-06-30 23:17:17 följande:
    En "stackars sate" som kände sig så provocerad av bemötandet han fick på FL att han startade en blogg där han skulle "analysera" forumet Familjeliv och medlemmar som är här. Vem kan ha missat det?
    Jag känner till hans originalnick,men inte alla anonyma användarnamn som han har använt sig av.  
  • molly50
    Anonym (Om...) skrev 2025-07-01 17:20:09 följande:
    Det lär vara en hel hög. Men som jag förstått det en person som agerat internettroll i många år. Men jag gissar att hans blogg var "dödsryckningarna" och att hen fattat att hen inte har något att göra här.
    Ja,jag misstänker det.

Ja,och den bloggen är ju raderad nu så den finns inte ens kvar. Men han la ju upp en annan tråd här för ett tag sedan med en länk till ett nytt forum som han hade skapat.
    Nej,jag håller med om att han inte har här att göra om han tar så illa vid sig av mothugg att han startar hatbloggar och hänger ut personer där.
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-24 21:06:26 följande:

Mitt i den kokheta sommaren så dök det upp element 

Här med. Men inte så ofta som tidigare. 
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-25 19:59:00 följande:
    Jag får sällan element 
    Jag fick det oftare förut. Men mer sällan nu. Men det är kanske inte värt att säga något för då dyker det väl upp igen. *S*
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-26 23:03:42 följande:
    Nä det är inte värt säga mycket för då drycker det upp ett element och just så blev det för mig efter förra posten i denna tråd 
    Än har det inte dykt upp något mer för mig. Men det är väl inte värt att säga för mycket,som sagt.Drömmer
  • molly50
    Blond tjej skrev 2025-07-28 20:47:11 följande:
    Igår dök det upp två element fast i kväll så har dom hållit sig borta än så länge  
    Ja<,det dyker upp lite då och då. Men så länge det inte är hela tiden så kan jag väl leva med det. 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?