• Anonym (Ew)

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Anonym skrev 2024-12-23 15:30:30 följande:
    Flera personer har tagit upp det både här och i egna trådar.

Samtliga gånger har dock en moderator förkunnat att det handlar om de egna cookie-inställningarna och om det inte är adresser man själv skrivit in så händer det helt enkelt inte.

Alla dessa som tagit upp frågan har helt enkelt drabbats av någon sorts kollektiva hallucinationer. Detta är mycket mer sannolikt än att någon som inte kan tekniken bakom sitt eget forum har fel.

Efter att detta konstaterats, låses trådarna om ämnet. Det har ju ändå inte hänt, tydligen.

Jag är inte säker på att jag vill vara i en kollektiv hallis med FL Tyst

• Anonym (Ew)
    Anonym (Sökaren) skrev 2024-12-25 12:52:42 följande:

Hur söker man på familjeliv nu för tiden ? I trådarna alltså. Finns en sök funktion vet jag men den får iaf inte jag att funka. 

sök via google, deras suger verkligen
  • Anonym (Ew)

99% av mina inlägg hamnar i spamfiltret senaste månaden, försökt posta om det förut men gett upp..

• Anonym (Ew)
    molly50 skrev 2025-01-30 11:58:19 följande:
    Jag håller med dig. Jag tycker att de syns alldeles för lite.
    Man måste anmäla inlägg för att de ska titta på det och ev, ta till åtgärder.
    De gör väl detta på sin fritid och får inte betalt,antar jag.
    Men kan moderatorer vara mer aktiva på andra sidor,så varför inte här?
    Nej, folk modererar inte FL på sin fritid utan betalning...
  • Anonym (Ew)
    Blond tjej skrev 2025-01-30 20:04:59 följande:
    Dom jobbar ideellt 
    Det tror jag inte ett dugg på, visst att det funnits några förr om åren men nu nej
  • Anonym (Ew)

inbillning, sidan är fortfarande trash

• Anonym (Ew)
    Nandez skrev 2025-02-12 21:30:55 följande:
    Att fastna i spamfilter har inget att göra med diskussioner eller vilka trådar man skriver i
    att fastna i spamfiltret konstant trots att det är första inlägget på 24 h eller den timmen är självklart ett problem, ska säkert stå det istället för de
  • Anonym (Ew)
    Tyra myra skrev 2025-03-21 11:29:35 följande:

Testade genom att skriva ett inlägg i tråden Jobb

Det anmäldes självklart och togs bort. se nedan. 
    I inlägget skrev jag bara "Du kommer att anmäla detta"

På morronen efter hade jag fått följande meddelande;

Ditt meddelande har raderats av en moderator (

Du har ju anmält mig förut. Så varför inte nu. Du har ju provocerat allt och alla här med dina minst sagt otroliga berättelser om din otrohet. Du har även förstört en annans tråd  som handlade om att hennes make varit otrogen. Förstår du inte att vi tillslut lessnar.)
    varför bråkar du med ett uppenbart troll?
  • Anonym (Ew)

Funkofobi tillåtet. Fint när rasism är också.

• Anonym (Ew)
    Tyra myra skrev 2025-03-22 21:35:50 följande:
    Jag bråkar inte med trollet. Men jag tycker att någon bör sätta stopp för någon som på grund av sitt "tjaffsande" fått en annan Ts att ta bort sin tråd som var intressant och troligen helt sann. 
    Trolltrådar dör ut om man ignorerar dom så jo att ha långa konversationer med dessa gynnar ingen och ger mer fart åt trollet. Som då lever vidare i andra trådar.
  • Anonym (Ew)
    Mayjel skrev 2025-03-27 22:04:24 följande:

Trist att ni moderatorer nyss tog bort en hel tråd som jag skrev mitt första och enda inlägg i. Blixtsnabbt skedde det också. En misstänksam men samtidigt  talande handling från er sida. 

Tråden handlade om medlemsgrupper och jag pekade ut en högst olaglig sådan. Varför tog ni bort tråden, om inget olagligt pågår härinne? Varför får man inte påpeka detta om forumet nu är så städat och hederligt?

Det var en tråd gammal som gatan och vad troll startar för medlemsgrupper som inte har några medlemmar kan knappast FL lastas för... eller menar du att de vägrade ta bort gruppen när du kontaktat Forumvärden?

• Anonym (Ew)
    Mayjel skrev 2025-03-27 22:22:17 följande:
    Jag pratade med forumsvärd som påstår att "det måste vara rätt personer som tar bort medlemsgrupper" och ärligt talat så tror inte jag på detta. Varför kan inte vanliga moderatorer ta bort olagliga trådar?

Det finns medlemsgrupper som handlar om porrinspelning där minderåriga kvinnor deltagit också. På ett familjelivsforum av alla ställen.
    Med tanke på forumets bristande funktionalitet tror jag på det. Vanliga moderatorer och admin har olika åtkomst. Gruppmöjligheten borde tas bort helt.
  • Anonym (Ew)

Stora problem med att ens ladda sidorna idag.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?