Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Spamfiltret är på gång igen, konstant problem trots dagens första inlägg eller inte postat på flera h
Äntligen! Igår såg det ut som att du aldrig skulle komma fram till den slutsatsen men skönt att du ändrat dig :)
Och om det redan pågått i flera månader utan att moderatorerna styr upp det när du PM:ar Forumvärden så polisanmäl nu. Varför skulle det bli bättre?
Du gör samma fel mot mig nu som gör att du får fiender. I stället för att se det positiva i det jag skriver går du in i försvar och otrevlig ton. Klart du inte ska acceptera vad som helst men så som du skriver gör att folk blir sura.
Håller med.
Igår höll vi på ett bra tag Mayjel om att inte mata trollet och du vägrade sluta och jag har sett detta i ett flertal trådar... Det är inte försvar med ständiga hot om polisanmälan eller DU ÄR ANMÄLD TILL FL. Det hjälper inte. Så väldigt förvånad över helomvändningen idag.
Befäst inte smutskastningen. Om någon har ditt namn inom parantes är det inte du och FLs medlemmar består mest av troll som inte heller bryr sig om att någon eventuellt försöker smutskasta dig. Det är ingen som plötsligt kommer att tro att Mayjel har en böjelse för skor för att en anonym parantes skriver detta. Hade ni inte bråkat så mycket hade jag och säkert fler inte vetat något alls om ditt nick. Så anonymt är det.
Klart att folk svarar på inlägg. De svarar på troll varje dag och på kuksugarEN85s patetiska kontaktannonser.
Det är svårt att känna någon som sympati när du som pajkastning säger faktiskt går hårt även på resten av användarna... :/
Om någon är så korkad att denne inte förstår att ett nick som är anonymt inte behöver vara samma som en användare som de eventuellt läst något av förut är samma sak har denne person större problem än FL kan hjälpa till med. Jag förstår din situation helt ok, jag håller bara inte med om hur du hanterar det och hur du beter dig mot andra i processen... Det om något har "skadat ditt rykte"
Svårt att ljuga om sånt många redan har sett...