Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Inlägg där han grovt förtalar och anklagar mig för alla möjliga lögner- som att jag skulle vara handikappad, alkoholiserad, rökare, vaccinmotståndare, fetischist, sockärring osv.
Äntligen! Igår såg det ut som att du aldrig skulle komma fram till den slutsatsen men skönt att du ändrat dig :)
Och om det redan pågått i flera månader utan att moderatorerna styr upp det när du PM:ar Forumvärden så polisanmäl nu. Varför skulle det bli bättre?
Jag har följt eran pajkastning i diverse trådar nu och du har provocerat en del du också tyvärr. Och som fd. polis kan jag säga att en polisanmälan där en anonym person anmäler en annan anonym person kommer läggas ner lika fort som den skickas in.
Däremot kan du vara rätt lugn att personen inte har din riktiga identitet. Den där expressenlänken var bara skitsnack skulle jag säga. Och om han mot förmodan lyckades få din ip krävs det i princip hjälp från polisen för att lokalisera dig på riktigt.
Skulle gissa att personen kommer tröttna inom kort. Mitt tips: Mata inte trollet.
Du gör samma fel mot mig nu som gör att du får fiender. I stället för att se det positiva i det jag skriver går du in i försvar och otrevlig ton. Klart du inte ska acceptera vad som helst men så som du skriver gör att folk blir sura.
Det jag ville säga var att det är i princip 0 % chans att han vet din adress. Ta med dig den infon istället:)
Klart du kan polisanmäla om det inte upphör men det kommer läggas ner direkt. Så lägg din energi på annat.