• Nandez

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Fungerar bra i kväll ännu så länge

• Nandez
    molly50 skrev 2025-04-24 20:27:10 följande:
    Ja,men sen hänger det sig ibland.
    Menade att Forumvärden skickar det vidare till teknikGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-04-24 21:07:51 följande:
    Vi borde får svar från Teknik vad problemet är. Kan ta flera veckor, månader 
    Hade dialog med Forumvärden flera gånger men inte med teknikerna, mitt problem med spamfiltret åtgärdades 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-04-24 21:26:18 följande:

Jag undrar varför jag har två meddelande på rutan meddelande då jag kollat allt.
    Blockerade ett meddelande som jag vägrade att svara på även anmälde det.Vad är det som händer med FL? Snart går jag ur för inget fungerar som det ska fungera. Och varför skriver okända personer på mitt meddelande. Jag är skit arg på hela FL.

Vad märkligt
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-04-25 13:14:06 följande:
    Ok. Ja,det var det svaret jag fick också. Vet inte om det är ett standardsvar man får.
    Det brukar inte hända så mycket mer sen.
    Som sagt fungerade för mig. -hade en dialog med Forumvärd., 
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-04-25 13:16:15 följande:
    Att okända personer skriver till dig är inte ett fel hos FL. Du kan själv välja att göra din profil osynlig så att ingen annan kan skriva till dig.
    Jag gjorde det när jag fick meddelanden från män som ville prata snusk och skicka snoppbilder.
    Har också blockerat
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2025-04-25 19:37:46 följande:
    Jag saknar också gästboken och en del andra funktioner som fanns på gamla FL   
    Gästboken, besökslistan, besöksstatistiken saknar jag
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2025-04-25 20:09:24 följande:

Går inget bra i kväll .  bad geteway, tugg tugg och spamfilter hittills för mig i kväll 

Här har det fungerat utan problem i kväll
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-04-26 12:19:00 följande:
    Ja,det är väl det man får göra om personerna inte fattar ett nej.
    Ja, inget annat att göra
  • Nandez
    Tyra myra skrev 2025-04-26 18:48:37 följande:

Det har fungerat jättebra för mig under fler veckor.  När jag läser om era problem så låter det lite som att det är bredbandet ni har problem med. Detta med tuggandet tyder på att det är någonting sådant.  

Jag aldrig haft dessa problem oavsett om det är laptoppen, mobilen eller paddan. 

Spamfiltret verkar de ju ha fått ordning på.

Fungerar hur bra som helst på alla andra sidor, det är FL som har problem. Fastnat i spamfiltret flera gånger i kväll
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?