-
Det är mycket märkligtBlond tjej skrev 2025-11-10 19:53:23 följande:Det är märkligt att dom inte kan fixa alla buggar på forumet -
molly50 skrev 2025-11-10 19:59:20 följande:Ja,det håller jag med om. De har ju vetat om de här problemen ganska länge nu.Periodvis så fungerar det braBlond tjej skrev 2025-11-10 20:02:52 följande:Det har ju hållit på i bra många år nu
-
Skrev ett PM till värden för ett tag sen men inte hört nåt- Ja man tycker ju detmolly50 skrev 2025-11-11 19:11:37 följande:Ok. Ja,fortsätter det så får du väl kontakta forumvärden igen.
Är de rädda om sina medlemmar så får de väl se till att rätta till problemen. -
Det är lite märkligt att det gör detmolly50 skrev 2025-11-11 19:12:20 följande:Ja,det gör det. -
Både element och spamfiltret dyker opp och det går att posta men sen fastnar jag i spamfiltret och det går inte att posta överhuvudtagetBlond tjej skrev 2025-11-11 19:29:42 följande:Då har jag tur som kan posta fast jag fastnar i spamfiltret -
Då fastnar du inteBlond tjej skrev 2025-11-11 19:31:53 följande:Ja det gör detDå har jag tur som kan posta fast jag fastnar i spamfiltretNandez skrev 2025-11-11 15:10:14 följande:Jag fastnar, d.v.s. det går inte att posta
-
Så kan det vara för mig ibland att jag kan posta MEN sen så fastnar jag och det går inte att posta hur många gånger jag försöker posta. Kan vänta en stund men det går inte att posta, sitter fastBlond tjej skrev 2025-11-21 20:12:22 följande:Det står att jag har fastnat i spamfiltret fast ändå så går det att posta om jag gör ett försök till
-
Man måste kopiera om man skriver längre texterAnonym (Gah) skrev 2025-11-29 10:16:49 följande:Har varit borta från forumet ett tag och jag kommer ju omedelbart ihåg varför så fort jag surfar in. Nu precis försvann ett långt inlägg jag skrivit. Det är så märkligt att dom inte kan få forumet att fungera bättre rent tekniskt. Sidorna laddas om, inlägg försvinner mitt i att man håller på att skriva, man loggas ut hela tiden, osv i all evighet.
Det måste vara en riktigt billig och dålig plattform dom valt för forumet. Får så hur länge jag står ut den här svängen.
-
Otroligt trist när det blir såTyra myra skrev 2025-11-29 16:53:16 följande:Har märkt att inlägg jag skrivit plötsligt bara är borta. Det var till och med i min egen tråd.
Det är en ganska lång tråd och diskussionen har pågått ganska länge.
Såg att inlägget före mitt också var borttaget. Har inte fått något meddelande om varför mitt inlägg tagits bort.
Detta gör att jag nog kommer att sluta lägga upp diskussioner här på FL.
Tappar allt mer intresset för FL
-
Ja, tyvärr så börjar det likna ett sjunkande skepp, aktiviteten på forumet har sjunkitKarolin Boheden Axander skrev 2025-11-29 17:04:43 följande:Ja det är ett sjunkande skepp helt klart. Har hittat hit då och då och registrerade ett konto. Kan funka som tidsfördriv, men vill man diskutera finns bättre alternativ. Prova reddit kanske? Söker du på reddit sweddit så kommer du till det svenskspråkiga forumet. Fungerar på lite annat sätt än de här äldre plattformarna. Finns väl facebookegrupper med? Finns fler forum med, beroende på intresse och språk. Sök och finn, ta och vinn! -
Anmälde också dessa.Blond tjej skrev 2025-12-13 22:45:06 följande:Jag har gjort en anmälan på två av dessa inlägg en lektråd för några timmar sedan så vi får väl hoppas på att en moderator raderar dom snart -
Det brukar läggas i trådar som är aktivaTyra myra skrev 2025-12-13 22:46:21 följande:Ja, i tråden som handlar om man fått mer pengar i plånboken. Kommer iinte ihåg om den ligger under samhälle/politik eller någon annan stans. Du hittar den säkert -
Det var inte första gången det hände här, det dyker upp trådar om drogförsäljning lite då och då, tyvärrTyra myra skrev 2025-12-14 02:29:50 följande:Det borde gå att spåra den som lade ut länkarna här på FL, i alla fall. Det borde också gå att anmäla den personen tycker jag. Är inte särskilt juridiskt kunnig men en anmälan kan alltid göras.
Att hemsidan ligger utomlands är däremot ganska säkert och svårt att lagföra. -
Tyvärr så händer det då och då tråkigt nog. Anmäler så fort jag ser detmolly50 skrev 2025-12-14 19:02:00 följande:Ok. Jag tror jag har sett den,i alla fall.
Men om detta förekommer så hoppas jag att det vidtas åtgärder omgående.