• Anonym (ooo)

    Kvinna, dina förväntningar, nätdejting

    Hade inte så värst höga förväntningar när jag nätdejtade. Först vågade jag inte klicka på något, för jag insåg att allt man gjorde syntes. Hade man tex varit inne på någons profil så kunde ju denne se det. 

    Om jag såg en intressant profil skrev jag själv och annars fick jag mail. Däremot kunde det bli lite jobbigt om man fick mail från folk som man sedan artigt tackade nej till, men sen sedan fortsatt att skriva. Då kunde jag ibland känna viss stress innan jag loggade in nästa gång. Man ville inte ha fått ett nytt, besviket mail från samma person liksom. 

    Hade man däremot börjat skriva med någon och kunde se att det kanske kunde leda någonstans, då var det ju tvärtom: då hoppades man att det skulle finnas ett nytt meddelande när man loggade in. 

  • Anonym (ooo)

    Rent allmänt förresten, hade jag en förväntan att folk som också var där, var där för att de seriöst ville träffa någon, men insåg rätt snabbt att alla inte har den agendan. Jag fick lära mig att utläsa vad folk menade och försöka sålla för att hitta det som var rätt för mig. 

Svar på tråden Kvinna, dina förväntningar, nätdejting