Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

Längtar så efter kärlek

Kan hitta män för sex men ingen som det kan bli nåt mer med. 
    Fuckable but not dateable tydligen. 
    Skild, vuxna barn. Var är männen med liknande situation? 

• Anonym (En till)
    Anonym (Förståsigpåaren) skrev 2022-04-09 13:57:29 följande:
    jag vet, de bästa männen är redan upptagna
    Jag hade ju en sån man i 25 år. Men vi skilde oss ändå. Det borde finnas lika många män som precis som jag gjort varvet med familj och barn men nu är skilda. 
    "Vet" vi att ett förhållande tar slut oavsett hur bra det verkar i början och därför vill vi inte utsatta oss för det igen? Jag vet inte....jag har mycket att ge en man. Han får gärna ha vuxna barn och kanske även barnbarn. 

Hur jag ska hitta en jämnårig man att ge kärlek verkar jag inte förstå. 
  • Anonym (En till)
    Anonym (En till) skrev 2022-04-09 14:10:35 följande:
    Jag hade ju en sån man i 25 år. Men vi skilde oss ändå. Det borde finnas lika många män som precis som jag gjort varvet med familj och barn men nu är skilda. 
    "Vet" vi att ett förhållande tar slut oavsett hur bra det verkar i början och därför vill vi inte utsatta oss för det igen? Jag vet inte....jag har mycket att ge en man. Han får gärna ha vuxna barn och kanske även barnbarn. 

Hur jag ska hitta en jämnårig man att ge kärlek verkar jag inte förstå. 
    Eller så är jag inte snygg nog helt enkelt. 
  • Anonym (En till)
    Freddie K skrev 2022-04-09 14:25:56 följande:

Min spontana tanke är att det finns en man därute för dig, men man får nog kyssa ett par grodor för att hitta sin man, tyvärr, men ge inte upp. Jag tror att det finns någon för alla. .

Jo så är det nog. Men var? Vi hittar ju inte varandra...
    Finns en textrad i en svensk popdänga av en artist jag inte minns namn på som sjunger; hon kanske bor i Finland? 

Hitta kärleken nu som nästan 60 är inte lätt. I samhällets snygghetsnorm är jag passé. 
  • Anonym (En till)
    Freddie K skrev 2022-04-09 16:31:11 följande:
    Nej, ibland är det svårt att hitta varandra, men jag tror på att när man minst anar det så händer det. .
    Ja...det gör väl det {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (En till)
    KittyK80 skrev 2022-04-09 19:30:43 följande:
    David Shutrick Solig SÅ bra låt.
    Å tack Solig
Svar på tråden Längtar så efter kärlek