Inlägg från: Litenmenhård |Visa alla inlägg
  • Litenmenhård

    The Big Bang Theory

    Tyst. Jag måste bara uttrycka min kärlek för den här serien! Amerikanska sitcoms känns så krystade, men den här serien är briljant!Tyst
  • Svar på tråden The Big Bang Theory
  • Litenmenhård
    Glad. Jag har nog lite mer brittisk humor som "Helt hysterisk", "Monthy Pyton" och liknande. Så jag brukar inte gilla amerikanska sitcoms, men "The Big Bang Theory" älskar jag bara!
  • Litenmenhård
    Tyst. Vem är er favoritkaraktär? Själv har jag svårt att välja. Jag ser alla av de i mig.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 19:52:44 följande:
    Det finns absolut bra brittisk humor med som tex. Helt hysteriskt och Monty Python. Det ena utesluter inte det andra.
    Litenmenhård skrev 2020-01-17 19:23:28 följande:

    . Vem är er favoritkaraktär? Själv har jag svårt att välja. Jag ser alla av de i mig.


    Alla i gänget är ju roliga med sina olika egenskaper och nojor så jag kan nog inte skilja ut en. Det är komedi som är rolig rakt igenom, från början till slut utan dösträckor.
    Det är sant! Kvalitén sjunker aldrig utan de håller samma intensitet hela tiden. Måste köpa boxen.Tyst
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 20:08:05 följande:
    Visst är det så. Boxen ska jag med skaffa såsmåningom.
    Det finns några karaktärer som jag har lite svårt med, men man måste älska de ändå.Tyst
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 21:07:17 följande:
    Vilka tänker du på? Kripke?
    Nej, han älskar jag! Tyst. Jag tänker på Beverly. Haha.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 21:22:13 följande:
    Kripke är skön, ja. Men pain in the ass för våra hjältar.

    Beverly är...rätt brutal får man väl säga. Tur man inte har en sån morsa!

    Wolowitz morsa är/va ju också ett kapitel för sig. Ibland börjar man liksom skruva på sig när det blir för mycket halvintima antydningar mellan henne och Howard. Fast kul samtidigt.
    Haha! Jag älskar Howards relation till sin mamma. Synd att hon dog, Det är minst sagt en osund relation.Glad
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 21:29:33 följande:
    Osunt men kul ha ha!

    Ja, tråkigt att hon dog. :/
    Jo. Hon bidrog ju så mycket fast man aldrig såg henne, men det var det som var så roligt.
  • Litenmenhård
    Woopsie skrev 2020-01-17 21:42:23 följande:
    Mest nyfiken på varför du kör munskydd-smiley i varje inlägg? Smittsamt roligt eller vad? För övrigt älskar jag också bbt!
    Jag trodde att han smilade och att det var hans tänder. Haha.Tungan ute
  • Litenmenhård
    ragnvaldigur skrev 2020-01-17 22:56:22 följande:

    Riktigt rolig serie! Älskar den! Sheldon är hysteriskt rolig på alla sätt.

    Den enda som drar ner humorn är Raj. Han är ganska förutsägbar och jag blir trött på hans mjuka feminina sätt, men han har väl haft sina stunder.


    Ja, Sheldon är så skön. Raj har sina moments han också. Fast han är på snudd gay ibland. Haha.
Svar på tråden The Big Bang Theory