Anonym (liten stad) skrev 2020-02-20 10:54:42 följande:
Män skrev, och jag skrev :) Färre och färre... Nja. Det där har jag sett många diskussioner om. I början försökte jag skriva till alla och antingen fortsätta prata eller på ett snällt sätt förklara varför jag inte var intresserad. Om jag någon gång råkade missa någon som skrivit kunde det komma ett otrevligt mail om att jag var ytlig och inte gav honom någon chans (kunde hända även om jag gav vad jag tyckte var "giltigt" skäl).
Jag är ledsen, men det tärde en del på mig.. Samma om jag valde att ignorera alla och bara fokuserade på en kille. Då var jag plötsligt dum i huvudet som hängde på en dejtingapp när jag redan "hade" någon. Det går helt enkelt inte att göra rätt oavsett. Men tyckte jag att någon verkade trevlig på sin profil så räckte faktiskt "hej". Men inte om det bara var en halvdan profilbild och ingen info.
Gällande promenad hade jag inget problem med det. Men vi hade ju börjat med fika vilket jag tycker är trevligare för då kan man välja att titta på varandra och även omgivningen. När vi fikat ett par timmar så visste jag ju hur han såg ut :P
Det tycker jag är bra, att du själv skrev. Många tjejer vill att killen ska göra allt.
Jag tycker promenader är trevliga. Känns mer avslappnat. Man får se en massa saker, och blir man sugen på nåt under vägen kan man köpa en glass eller varmkorv.
Jag tycker inte att allt måste vara så tillkrånglat.