Anonym (Oj) skrev 2020-01-30 08:30:38 följande:
Ok, jag tycker tinder är konstigt, matchar med många men ingen skriver något sen typ. Så man har många matcher men ingen som skriver till den andre. Så vet inte vad jag gör för fel?
Hmm alltså, du känns så oredo för att dejta, hör han inte av sig så gör han inte och då är det bara släppa. Du måste bli mer trygg i dig själv. Du kan inte kontrollera vad han tycker och tänker eller om han hör av sig eller inte. Släpp det och fokusera på annat. Vill bara ruska om dig! Haha. Och då är du äldre än mig med? Hitta dig själv, var trygg med dig själv, det är en underbar känsla!
Haha men är det verkligen så konstigt att bli osäker och nojig i en sån här situation? Känner mig ju inte panikslagen utan mer att jag inte gillar osäkerheten. Men visst, jag jobbar absolut med mig själv och går just nu tom i KBT-terapi för det.
Confused87 skrev 2020-01-30 08:39:09 följande:
Kändes det bra så var det väl ändå en trevlig kväll :) Kul!
Bry dig inte om ifall han inte svarar nu eller sen. Känn efter själv först och främst vad du tycker om honom. Möjligt att han bara ville ha lite sex, möjligt att han ser framtid med dig. Men det som spelar roll är vad du känner. Vill du ses igen och han också, bra. Vill du ses igen men inte han, ja då vet du iallafall vad du letar efter för typ av kille. Och att det är rätt bra att ses snabbt för att inte bygga upp så höga förväntningar :) Bättre att bli positivt överraskad ;)
Alla har väl sin egen dejting-stil antar jag. Jag föredrog att ses rätt snabbt, för i början var jag som dig. Ville skriva länge och bilda mig en uppfattning vad det var för kille. Men det föll (oftast) platt. Skrev knappt en vecka med min pojkvän innan vi sågs. Det räckte för jag föll som en fura..
Ja absolut, det var en jättetrevlig kväll! Och jag blir inte så ledsen om det skulle visa sig att han inte vill fortsätta utan nu är det mer ovissheten som skaver. Han svarade ju igår kväll och tackade, när jag skrev till honom först. Men nu blir jag sådär nojig. Spontant vill jag höra av mig och fråga hur läget är idag, men efter att jag blivit ombedd här i tråden att vara lite mer cool så tvekar jag ju :) Men raka puckar är ju mer min grej...
Kul att höra att denna nya dejtingstil funkar! Och eftersom det föll väl ut här med så tänker jag att det kan jag göra om kanske :)