Inlägg från: Anonym (Been there done that!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Been there done that!)

Är min sambo otrogen?

Hej TS

Nu har du fått många bra råd så jag delar med mig av min erfarenhet.

Var gift i 10+ år. Karriär, hus, 2 bilar och barn. Skulle slå vad med mitt liv som insatts att hon aldrig skulle vara otrogen. Men tji fick jag...

Började också amatörmässigt som du och konfronterade. Helt meningslöst TS. Backa bandet nu och tänk efter. En människa som är otrogen har redan gott över tröskeln till det förbjudna. Dom har alltså redan ljugit. Varje gång som dom tar ett telefonsamtal, text, träffad i smyg, mm, så ljuger dom om vad dom gjort. En som är otrogen har gjort sig själv expert på att just ljuga sin partner upp i ansiktet.

Några tipps:

Anklaga inte fören du har ÖVERVÄLDIGA BEVIS!

Googla på att avslöja en otrohet.

Bli expert på området

Håll dig cool (jag vet, skit svårt)

Sup han full som någon sade. När han däckar kolla hans telefon. Har han fingeravtryck som lås så använd hans tumme. Funkar utmärkt. Som någon sa redan, där finns bevisen. Troligtvis under ett falskt namn.

Googla på spion program som du kan ladda ner i gemensam dator, hans telefon eller iPod.

Använd GPS. Om han säger att han kollar på barnets aktiviteter men du ser att han varit på en annan adress...

Jag gjorde allt det och hittade överväldiga bevis. Till och med då förnekades det. ?Inget hände, bara en kompis mm?

Så fortsätt snoka. Kolla historiken i hans dator. Han har ju redan bevisat att han är klumpig så använd dig av det. Spela dum, då går garden ner.

Är idag skild och omgift. Tacka fan för att jag litade på min magkänsla...!

Lycka till!

Svar på tråden Är min sambo otrogen?