BF Oktober 2020
Vi vet som tur i vilken vecka vi är då vi gjorde IVF.
Vi vet som tur i vilken vecka vi är då vi gjorde IVF.
Vi är i samma sits då, håller tummarna för oss.
När ja läst runt lite så har de gett mig lite hopp om att de hänt så för många men att de senare tickat å embryot har växt ikapp
Var på ultraljud idag vecka 7+1 och fick se ett tickande hjärta <3 Jag bara smälter, det var helt fantastiskt! :) Har gjort ivf och en av barnmorskorna som har varit med mycket under mina behandlingar kom och kramade mig efteråt. Är i upplösningstillstånd, SÅ lycklig!
Var på VUL idag! Det visade sig vara TVILLINGAR!! Är helt i chock och glad samtidigt! Kommer skilja 1 år och ca 9 månader på min son och tvillingarna. Någon som varit i samma sits? Vad ska man ha för vagn mm?
Var på VUL idag! Det visade sig vara TVILLINGAR!! Är helt i chock och glad samtidigt! Kommer skilja 1 år och ca 9 månader på min son och tvillingarna. Någon som varit i samma sits? Vad ska man ha för vagn mm?
Jaa verkligen!! Är fortfarande i chock ???? är i vecka 8 (7+5). Vilken vecka är du i?
Har vul idag och är så nervös. Hela den här graviditeten känns annorlunda än förra gången. Ingen molvärk men mer smärta i magen så jag förbereder mig på det värsta känns det som.
Det gick bra idag. Såg det lilla hjärtat fladdra på skärmen. Är enligt mätning i vecka 6+5 så jag hoppade 1 dag bakåt.
Har haft bruna flytningar i två dagar nu. Det kommer väldigt lite, mindre än ett kryddmått typ. Molat lätt till medel några dagar men har inte ont. Hoppas det inte betyder något :(...
Även jag har haft det denna vecka (2 ggr) och mitt VUL igår gick ju bra ändå :)
Förstår om det känns läskigt men jag tycker att man läser precis överallt att det är vanligt med blödningar första trimester. Hoppas att allt ser fint ut på ul nästa vecka :)
Jag lämnar gruppen.. har nu fått mitt 4:e missfall. Hur ska man orka :?( lycka till ni andra <3
Har dessvärre fått mf, började med bruna spottings i torsdags som övergick till mörkbruna och idag har det blivit som en vanlig blödning.. :(
Lycka till alla andra <3