• Anonym (Nyfiken)

    Logga in på exets Facebook?

    Hej

    Jag och tjejen har gjort slut sedan 3 v tillbaka. Lång historia kort så var vi sambos i 2 år och sedan gjorde slut för ett år sen och hon flyttade ut. Sedan dess har vi haft av och på i nästan hela förra året men för alltså 3 v sen så bröt vi då jag tyckte det blev för jobbigt att ha det så.

    Jag är sjukt nyfiken av mig och jag kan ha ordnat hennes lösenord till Facebook för att se om hon har kontakt med andra killar och dejter. Har även sett henne på happypancake, men jag har inte vågat att logga in för att se hennes meddelanden för är rädd för vad det ska stå. Jag tänker ju på henne konstant och detta för det ju inte bättre att läsa om hon har skrivit saker, men det liksom kliar i fingrarna för att veta.

    Vad tycker ni? Har ni gjort det nån gång?

  • Svar på tråden Logga in på exets Facebook?
  • Anonym (Nice)

    Vad heter hon på HP? Kanske ska gå in och ragga :D:D:D
    I alla fall... Du begår ett brott ifall du går in på hennes användare och det är väldigt omoraliskt. Gör det bara inte. Var svartsjuk i lugn och ro, och med vetskapen om att hon kommer bli väl omhändertagen och dyrka oss män med stora doningar. Detta ska bli trevligt! 

  • CitronTulo

    Du skriver att det var du som tyckte att det blev för jobbigt och valde att avsluta förhållandet.. Så låt henne vara då!!
    Du har lämnat henne, så låt henne leva sitt liv och data bästa faan hon vill!

  • Anonym (mm)

    Dumheter?
    Det är ju slut, då har du inget att göra med vad hon gör.
    Dessutom kommer det ju märkas om du loggar in. ma anser ju senaste inlogg osv. Hon kommer ju fatta att det inte är hon själv. Då är det nog inte svårt för henne att räkna ut att det är du. 

  • Anonym (Släpp taget)

    Det är sjukt att kolla andras sociala medier, sms, dejtingsidor insvartsjuka är med i bilden.

    Att logga in på en annans konto är olagligt dessutom.

    Jag stalkar inte mina ex, är det slut så är det slut.

  • Anonym (Nyfiken)

    Jag fattar vad ni menar men man är ju nyfiken men det kommer nog ge mer skada än nytta, spec när alla känslor finns kvar och man älskar henne.

    Hon kommer inte att märka att jag loggar in så den biten är lugn men det gör det inte rätt ändå.

  • Anonym (Hg)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-01-24 08:39:18 följande:

    Jag fattar vad ni menar men man är ju nyfiken men det kommer nog ge mer skada än nytta, spec när alla känslor finns kvar och man älskar henne.

    Hon kommer inte att märka att jag loggar in så den biten är lugn men det gör det inte rätt ändå.


    Varför skulle hon inte märka? Man får ju varningar om ens FB loggat in från en annan enhet. Dessutom kan man se vilken enhet och från vilken stad..
  • Tiffany

    Du har absolut ingen rätt att logga in på hennes accounts!

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hg) skrev 2020-01-24 10:47:22 följande:

    Varför skulle hon inte märka? Man får ju varningar om ens FB loggat in från en annan enhet. Dessutom kan man se vilken enhet och från vilken stad..


    Det händer bara första gången och hon har loggat in förut på min dator.
  • CitronTulo
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-01-24 11:07:16 följande:
    Det händer bara första gången och hon har loggat in förut på min dator.
    Går väl att nollställa?
  • Anonym (Nyfiken)
    CitronTulo skrev 2020-01-24 11:11:44 följande:

    Går väl att nollställa?


    Tror inte det. Handlar om att det blir en ny ip tror jag
  • Anonym (D)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-01-24 08:39:18 följande:

    Jag fattar vad ni menar men man är ju nyfiken men det kommer nog ge mer skada än nytta, spec när alla känslor finns kvar och man älskar henne.

    Hon kommer inte att märka att jag loggar in så den biten är lugn men det gör det inte rätt ändå.


    Du är inte "nyfiken". Du försöker gräva i ditt öppna sår. Du skriver att du fick nog, du ville inte leva så längre. Så släpp det. Vad spelar det för roll om hon dejtar eller något? Du vill ju inte leva med henne längre. Låt det vara bara. Det kommer ta längre tid att komma över relationen om du rotar i hennes privatliv.
  • Fin

    Krävs väl dessutom ett engångs lösenord från ny browser.

    Och så får hon meddelande om ny inloggning och varifrån den kom.

  • Nomanisanisland
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-01-23 23:57:51 följande:

    Hej

    Jag och tjejen har gjort slut sedan 3 v tillbaka. Lång historia kort så var vi sambos i 2 år och sedan gjorde slut för ett år sen och hon flyttade ut. Sedan dess har vi haft av och på i nästan hela förra året men för alltså 3 v sen så bröt vi då jag tyckte det blev för jobbigt att ha det så.

    Jag är sjukt nyfiken av mig och jag kan ha ordnat hennes lösenord till Facebook för att se om hon har kontakt med andra killar och dejter. Har även sett henne på happypancake, men jag har inte vågat att logga in för att se hennes meddelanden för är rädd för vad det ska stå. Jag tänker ju på henne konstant och detta för det ju inte bättre att läsa om hon har skrivit saker, men det liksom kliar i fingrarna för att veta.

    Vad tycker ni? Har ni gjort det nån gång?


    Avstå för din skull och för hennes skull och för att det dessutom är olagligt. Du har inte med hennes meddelanden att göra, det kommer inte att lösa något att läsa dem och du har inte heller rätt att bryta brevhemligheten (de som skriver till henne gör det ju i tron att de skriver bara till henne, inte till henne plus de av hennes ex som fortfarande är inne och snokar.
  • Anonym (Q)

    Gör det bara inte. Be henne byta lösenord om du göra det på ett snyggt sätt så att du inte lockas att göra det i framtiden. Du inser själv hur creepy det skulle vara och ett klart övertramp på hennes privatliv. Dessutom kommer det inte att göra något positivt alls för dig själv.

  • Anonym (Nyfiken)

    nä kommer förmodligen inte göra det. Vill inte veta vad som skrivs men på nåt sätt vill jag veta också, men förstår att det är galenskap.

  • Anonym (19,5 cm)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-01-24 18:08:02 följande:

    nä kommer förmodligen inte göra det. Vill inte veta vad som skrivs men på nåt sätt vill jag veta också, men förstår att det är galenskap.


    Gör det nu!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (19,5 cm) skrev 2020-01-25 23:40:06 följande:
    Gör det nu!
    haha, du är den enda som tycker det!! 
    Fatta om nån skulle göra så mot dig, allt du skrivit blir helt öppet och blottat.
Svar på tråden Logga in på exets Facebook?