• Anonym (Konstig)

Tänder på att bli svartsjuk

Om jag tänker att min partner har varit otrogen blir jag svartsjuk, men även väldigt upphetsad. Och fantiserar jag ihop ett scenario där jag kommer på min partner med att vara otrogen går jag verkligen igång!

Är det bara jag eller finns det fler?

• Svar på tråden Tänder på att bli svartsjuk
  • Tukt

Det är nog inte ovanligt. Lite därför det finns begrepp som cuckold och cuckqueen, bull och liknande, där man medvetet tar fasta på sådana saker.
    Det finns så otroligt mycket psykologiskt vi kanaliserar inom sex, så den biten kan nog kännas viktig för rätt många.

• Anonym (Ganska vanligt)

Det är ganska vanligt.

Min fru går igång så extremt mycket på att bli "tvingad" att sitta på en stol bredvid och se på när jag knullar och dominerar tjejer i 20-30års åldern. (Själv 40+, frun lite på 30)

Speciellt om jag framställer det som ett straff för att hon varit "dålig fru"

Och jag ger sperman åt henne sen när hon har blivit tillrättavisad tillräckligt. (Har hon varit riktigt stygg så har hon fått slicka i sig den ur tjejen, men det har bara varit ett par ggr)

Sen om jag tycker hon förtjänar det släpper jag lös henne på tjejen.

Det brukar rinna av stolen efter hon har suttit och tittat på.

Vi har ett väldigt lyckligt äktenskap och pratar mycket om det.

• Anonym (Konstig)

Oj! Vet inte om jag skulle vilja sitta och titta på. Kanske skulle va hett, skulle nog bli svartsjuk. Men då är det ju tillåtet, så inte riktigt samma sak. Vill ju se, men utan att min partner vet det.

Det kändes konstigt att skriva, känns som jag fått nåt fel i hjärnan för att jag vill det här.

• Anonym (Ganska vanligt)
    Anonym (Konstig) skrev 2020-01-25 12:50:31 följande:

Oj! Vet inte om jag skulle vilja sitta och titta på. Kanske skulle va hett, skulle nog bli svartsjuk. Men då är det ju tillåtet, så inte riktigt samma sak. Vill ju se, men utan att min partner vet det.

Det kändes konstigt att skriva, känns som jag fått nåt fel i hjärnan för att jag vill det här.

Det trodde min fru hon fått med :D för det går ju lite emot "normen".

Funderade och diskuterade kring det, lekte med det och det växte gradvis fram vad hon ville.

Och det funkar för oss :)
  • Anonym (Hasse)
    Anonym (Konstig) skrev 2020-01-24 15:54:45 följande:

Om jag tänker att min partner har varit otrogen blir jag svartsjuk, men även väldigt upphetsad. Och fantiserar jag ihop ett scenario där jag kommer på min partner med att vara otrogen går jag verkligen igång!

Är det bara jag eller finns det fler?

Det kan handla om ett sätt att läka rädsla i det undermedvetna.
  • Anonym (Loo)

Jag har funderar om min pojkvän är lite som du...

Han är i överlag ganska svartsjuk utav sig och är väl inget jag stör mig på så men har lagt märke till att varje gång han varit så svartsjuk så han skriker och skäller så slutar det alltid med att han, ganska plötsligt vill ha sex. Alltså inte make-up- sex efter vi blivit sams utan mitt i bråket liksom.

Först så tänkte jag att det var nån slags sexuell bestraffning för vad han tyckte jag gjort men nu när jag läste ditt inlägg så börjar jag fundera på om det kanske är så istället...vet dock inte riktigt hur jag skulle känna inför det...

• Anonym (jagmed)

Jag är likadan kan bli sjuuukt uphetsad av tanken på att min pojkvän är med någon annan. Ibland när vi har sex brukar jag fantisera om att han fantiserar om att han är med någon annan hahah. Förut ett tag så misstänkte jag att han var otrogen, och när han var borta så fantiserade mitt huvud ihop en historia om att han var med någon annan tej och jag blev helt galet upphetsad. Sen visade det sig att det inte var så men tänk vad huvudet kan göra med en

• Anonym (Tilla)

För oss är det tvärtom. Jag kom på hans fantasi en gång när jag skojade att "passa dig, för annars lämnar jag dig här (fastbunden i sängen) och bjuder hit min älskare istället". Då hände något med hans hjärna tror jag.
    Tror inte vi skulle leva ut något sådant, men om jag vill hetsa upp honom kan jag t.ex. smsa honom när jag är på jobbet i stil med "Älskling, en kollega stötte på mig i arkivet idag...". Han undrar vad som hänt. "Alltså. Precis innan förlorade jag ett vad...". Han undrar om detaljer. "Såhär: om jag hade vunnit skulle han ha slickat mig, men självfallet skulle jag ju inte ha låtit honom! Och jag trodde verkligen inte att han skulle vinna..." osv. Men avslutar alltid med en smiley för säkerhets skull;)

Svar på tråden Tänder på att bli svartsjuk