De vaccinerade utan medgivande!
Igår vaccinerades mitt barn i skolan, utan mitt medgivande och utan att informera. Är det skolinspektionen man vänder sig till för att anmäla såna här misstag?
Igår vaccinerades mitt barn i skolan, utan mitt medgivande och utan att informera. Är det skolinspektionen man vänder sig till för att anmäla såna här misstag?
Det kan man tycka olika om. Det intressanta i nuläget, är att skolan ska följa den lag som gäller NU. De kan inte sätta sig över lagen. Jag tycker att det är otäckt att det finns människor som du.
Bra gjort av skolan. Det borde införas obligatoriska vaccinationer pga att det finns så dumma föräldrar som inte vaccinerar sina barn mot dödliga sjukdomar.
Vilka idioter!!
Bra gjort av skolan. Det borde införas obligatoriska vaccinationer pga att det finns så dumma föräldrar som inte vaccinerar sina barn mot dödliga sjukdomar.
de handlar väl inte över huvudtaget om barnet skall ha vaccinet eller ej utan att man gjort något över huvudet på föräldern utan information eller något. De e absolut inte oki och skall anmälas, är de så att skol syrran gjort så med alla barn skall legget bort. Barn kan ha allergier å inte ens får ta de på skolan utan måste göra de på vc å ta prick tester innan. Många vill med sätta emla på barnet innan just för rädslan.