• Anonym (Kaffedraken)

    Stor dildo

    Min fru pratade ibland om att hon fantiserar om en stor kuk.

    Jag köpte en stor dildo till henne och vi provade att använda den, men den var för grov för henne.

    Vi satte på en kondom på den när vi testade.

    Eftersom den var väldigt dyr, ca 1300 kronor, vill jag inte bara slänga bort den.

    Om någon vill ha en stor, svart, gummidildo så säg till.

    Den är stor och tung och helt slät, men tyvärr lite för grov för min rätt lilla fru.

    Steve

  • Svar på tråden Stor dildo
  • Anonym (Kaffedraken)
    Trust7070 skrev 2020-01-26 13:29:12 följande:

    Min fru pratade ibland om att hon fantiserar om en stor kuk.

    Jag köpte en stor dildo till henne och vi provade att använda den, men den var för grov för henne.

    Vi satte på en kondom på den när vi testade.

    Eftersom den var väldigt dyr, ca 1300 kronor, vill jag inte bara slänga bort den.

    Om någon vill ha en stor, svart, gummidildo så säg till.

    Den är stor och tung och helt slät, men tyvärr lite för grov för min rätt lilla fru.

    Steve


    Vad snackar vi om för storlek?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Trust7070 skrev 2020-01-26 13:29:12 följande:

    Min fru pratade ibland om att hon fantiserar om en stor kuk.

    Jag köpte en stor dildo till henne och vi provade att använda den, men den var för grov för henne.

    Vi satte på en kondom på den när vi testade.

    Eftersom den var väldigt dyr, ca 1300 kronor, vill jag inte bara slänga bort den.

    Om någon vill ha en stor, svart, gummidildo så säg till.

    Den är stor och tung och helt slät, men tyvärr lite för grov för min rätt lilla fru.

    Steve


    Du kan väl pma mått och så tack. :D
  • Anonym (Kaffedraken)
    Trust7070 skrev 2020-01-26 13:29:12 följande:

    Min fru pratade ibland om att hon fantiserar om en stor kuk.

    Jag köpte en stor dildo till henne och vi provade att använda den, men den var för grov för henne.

    Vi satte på en kondom på den när vi testade.

    Eftersom den var väldigt dyr, ca 1300 kronor, vill jag inte bara slänga bort den.

    Om någon vill ha en stor, svart, gummidildo så säg till.

    Den är stor och tung och helt slät, men tyvärr lite för grov för min rätt lilla fru.

    Steve


    Min fru som undrar.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej.

    Undrar mest över måtten även jag för att kunna referera till. Har verkligen fått smak för fantasierna om stor kuk och för tillfället har jag denna på bilden nedan som både som störst i lådan och som favorit.



    Skulle vilja påstå att denna är stor och va tvungen att gå in på sidan där den handlades för kolla måtten då jag inte funderat så mycket på det innan, man äter ju med ögonen ;) dessutom så har jag svårt att dra mig till minnes att jag dykt på dildos i den prisklassen (gav runt 600:- för denna vill jag minnas, och jag tyckte att jag unnade mig) 



    Som sagt, mest nyfiken. Kanske är jag inte så snuskig som jag trott utan det kanske rent av finns en division till som jag inte uppfattat och mina stora leksaker mer ses dildos för nybörjare ;)

    Känner väl visserligen att jag redan kommit nära gränsen för när det går från att vara sexigt, snyggt maskulint mäktigt med en stor, tung och ådrig ... till att det blir något som knappast kan anses vara realistiskt längre och utan mer groteskt och något helt annat än det som får mig att gå igång på välutrustade hingstar till män.
      
    Hopas att det finns fler utav min sort här som hittar in i tråden, så man kan få skriva lite och byta tankar med likasinnade och utövar samma "hobby" ;)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Maken överaskade med en jättegrov och lång. Varken han eller jag fick in den. 
    Var kul att överaska honom tre veckor senare och be honom lyfta mitt täcke när jag gått och lagt mig före honom.han blev minst sagt paff då bara änden på den syntes.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fru) skrev 2020-02-03 12:47:47 följande:

    Maken överaskade med en jättegrov och lång. Varken han eller jag fick in den. 

    Var kul att överaska honom tre veckor senare och be honom lyfta mitt täcke när jag gått och lagt mig före honom.han blev minst sagt paff då bara änden på den syntes.


    Imponerande, hur lång och grov var den ? Fick du in hela alltså ?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag övade i smyg nästan varje dag. En häftig känsla när jag kunde ta emot den. Ja jag visade honom så,hela inne.28cm

  • Anonym (Kaffedraken)
    skaunepar skrev 2020-02-02 23:10:19 följande:

    Hej.

    Undrar mest över måtten även jag för att kunna referera till. Har verkligen fått smak för fantasierna om stor kuk och för tillfället har jag denna på bilden nedan som både som störst i lådan och som favorit.

    Skulle vilja påstå att denna är stor och va tvungen att gå in på sidan där den handlades för kolla måtten då jag inte funderat så mycket på det innan, man äter ju med ögonen ;) dessutom så har jag svårt att dra mig till minnes att jag dykt på dildos i den prisklassen (gav runt 600:- för denna vill jag minnas, och jag tyckte att jag unnade mig) 

    Som sagt, mest nyfiken. Kanske är jag inte så snuskig som jag trott utan det kanske rent av finns en division till som jag inte uppfattat och mina stora leksaker mer ses dildos för nybörjare ;)

    Känner väl visserligen att jag redan kommit nära gränsen för när det går från att vara sexigt, snyggt maskulint mäktigt med en stor, tung och ådrig ... till att det blir något som knappast kan anses vara realistiskt längre och utan mer groteskt och något helt annat än det som får mig att gå igång på välutrustade hingstar till män.
      
    Hopas att det finns fler utav min sort här som hittar in i tråden, så man kan få skriva lite och byta tankar med likasinnade och utövar samma "hobby" ;)


    Hehe jodå, visst finns det andra. Och är ni samma som återfinns lite här och där, så har ni ett par trogna följare här.


    Men de tankarna håller vi till rummet som återfinns här på forumet istället för helt öppet. ;)

  • Anonym (Kaffedraken)
    skaunepar skrev 2020-02-02 23:10:19 följande:

    Hej.

    Undrar mest över måtten även jag för att kunna referera till. Har verkligen fått smak för fantasierna om stor kuk och för tillfället har jag denna på bilden nedan som både som störst i lådan och som favorit.

    Skulle vilja påstå att denna är stor och va tvungen att gå in på sidan där den handlades för kolla måtten då jag inte funderat så mycket på det innan, man äter ju med ögonen ;) dessutom så har jag svårt att dra mig till minnes att jag dykt på dildos i den prisklassen (gav runt 600:- för denna vill jag minnas, och jag tyckte att jag unnade mig) 

    Som sagt, mest nyfiken. Kanske är jag inte så snuskig som jag trott utan det kanske rent av finns en division till som jag inte uppfattat och mina stora leksaker mer ses dildos för nybörjare ;)

    Känner väl visserligen att jag redan kommit nära gränsen för när det går från att vara sexigt, snyggt maskulint mäktigt med en stor, tung och ådrig ... till att det blir något som knappast kan anses vara realistiskt längre och utan mer groteskt och något helt annat än det som får mig att gå igång på välutrustade hingstar till män.
      
    Hopas att det finns fler utav min sort här som hittar in i tråden, så man kan få skriva lite och byta tankar med likasinnade och utövar samma "hobby" ;)


    Hej! haft detta intresse länge? vill du prata lite om det? skriv gärna ett pm! :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    TS, behåll den stora och köp en något mindre som funkar att få in.

    Snart kommer hon att vilja växla upp när hon är mer van.

    Musen är extremt elastisk och ni behöver bara tid/träning/teknik/vaceline för att snabbt lyckas.

    Men köp inga släta diödos utan med naturlig ådring!!!!

    En grov slät är galet tråkig jämfört en ådrad som verkligen känns när den rörs

  • Anonym (Kaffedraken)
    Kåtamarie88 skrev 2021-03-04 23:31:07 följande:

    Hej! Jag vill pröva större. Men är feg. Har kollat på olika


    Hej Kåtamarie!

    Jag kan rekommendera de stora modellerna från King Cook! Finns även i mer normala längder och grovlekar, och de är alla väldigt naturtrogna och sköna. Funkar fint både analt och vaginalt, och finns på de flesta webbshopparna. Väl värda de extra pengarna!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Kåtamarie88 skrev 2021-03-04 23:31:07 följande:

    Hej! Jag vill pröva större. Men är feg. Har kollat på olika


    Jag rekomendrar att aldrig köpa släta leksaker då de bara töjer men inte känns när de glider. Alltid lite ådring/struktur.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mr. Big) skrev 2021-03-06 10:09:52 följande:
    Hej Kåtamarie!

    Jag kan rekommendera de stora modellerna från King Cook! Finns även i mer normala längder och grovlekar, och de är alla väldigt naturtrogna och sköna. Funkar fint både analt och vaginalt, och finns på de flesta webbshopparna. Väl värda de extra pengarna!
    Håller med, King Cook är kanon! Känns som the real thing, formar sig efter kroppen.

    Och jag tror som någon annan skrev att  det är bättre att börja med en som bara är lite större, ingen jättegrotesk. Känner man att man skall försöka få in en lyktstolpe så kommer man att spänna sig, och då går det inte. Skall man ha in större grejer är det mycket uppvärmning innan, man måste vara ordentligt kåt. Mycket glidmedel och ta en liten bit i taget. Gör det ont kommer den känslan att sitta kvar i kroppen, och man spänner sig. Så köp en lite mindre - och billigare och börja med den. Lek och ha kul! 
Svar på tråden Stor dildo