Stor dildo
Hej.
Undrar mest över måtten även jag för att kunna referera till. Har verkligen fått smak för fantasierna om stor kuk och för tillfället har jag denna på bilden nedan som både som störst i lådan och som favorit. 

Skulle vilja påstå att denna är stor och va tvungen att gå in på sidan där den handlades för kolla måtten då jag inte funderat så mycket på det innan, man äter ju med ögonen ;) dessutom så har jag svårt att dra mig till minnes att jag dykt på dildos i den prisklassen (gav runt 600:- för denna vill jag minnas, och jag tyckte att jag unnade mig) 

Som sagt, mest nyfiken. Kanske är jag inte så snuskig som jag trott utan det kanske rent av finns en division till som jag inte uppfattat och mina stora leksaker mer ses dildos för nybörjare ;)
Känner väl visserligen att jag redan kommit nära gränsen för när det går från att vara sexigt, snyggt maskulint mäktigt med en stor, tung och ådrig ... till att det blir något som knappast kan anses vara realistiskt längre och utan mer groteskt och något helt annat än det som får mig att gå igång på välutrustade hingstar till män.

Hopas att det finns fler utav min sort här som hittar in i tråden, så man kan få skriva lite och byta tankar med likasinnade och utövar samma "hobby" ;)