Inlägg från: Anonym (Abc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Abc)

Man som drar sig undan

Testa att sluta med alla preventivmedel, de om något dödar ju sexlusten. Kör med pessar, kondom, femcap eller sterilisering. Sedan jag steriliserade mig är jag ständigt kåt (vill typ ha sex i princip varje dag) innan var jag lite sisådär (ville ha sex men två veckor utan var inga problem) och förstod aldrig ens att det var preventivmedlen som spökade.

Och sedan, vad gör du för att få tillbaka lusten? För kvinnor (i alla fall mig) är det ju ofta så att man vänjer sig att vara utan. Ju mindre sex jag har oavsett orsak desto mindre sugen blir jag, och tvärtom att mer sex eller onanerande gör mig mer sugen. Porrsurfa (själv eller med din partner, själv föredrar jag att göra det ensam) hitta din grej. Noveller, filmer, bdsm eller vanilj. Utforska och se vad du tänder på i fantasin (och man kan ju tända på att läsa saker som man inte alls vill testa, det är helt ok).

• Anonym (Abc)
    Anonym (Mio) skrev 2020-02-02 19:47:05 följande:

vi har tid hos en psykolog på onsdag.
    vill verkligen inte gå men jag måste antar jag
    känner mej så skyldig bara, fan söndag kväll och må så dåligt
    vilket skitliv

Ja det är nog bra att gå. 

Men som jag frågade förut, vad har du för preventivmedel? I princip samtliga kan vara riktiga lustdödare och det är fler än mig som fått sin lust och sitt sexliv tillbaka genom att köra med pessar, femcap eller att någon part steriliserar sig. 
Svar på tråden Man som drar sig undan