Han tror jag ljuger
Okej så jag har ett stort problem som jag behöver hjälp med.. någon här inne kanske kan hjälpa mig med det.
Det är såhär att jag och min kille har ett fantastiskt förhållande och vi älskar verkligen varandra, men för 2 veckor sen ungefär valde vi att ta en "paus" med varandra pga lite olika saker.
Jag var dum och träffade en kille som jag skrivit med innan och sov över hos honom, men ingenting hände mellan oss. Det enda vi gjorde var att prata, äta, kolla film och sen sov vi. Dock i samma säng och det ångrar jag, MEN det hände ingenting.
Sen fick då min kille reda på detta och blev helt förstörd, och jag förstår honom och jag mår verkligen sjukt dåligt över detta också.
Han trodde att jag legat med honom och jag svarade hela tiden nej det har jag inte jag svär och jag försökte verkligen förklara för honom att jag inte gjort det!
Sen bad han mig att ge honom killens nummer, och det gjorde jag.
Men nu till det som jag behöver hjälp med, killen jag träffade har sagt till min kille att jag har legat med honom och inte bara 1 gång utan 3 gånger! Jag blev helt ställd och fattar inte varför han säger så? Vill han förstöra mellan oss?
Och nu har jag inte pratat med min kille på flera dagar för han tror ju att jag har legat med honom men det stämmer inte, så nu har han bett mig att jag ska bevisa det för honom. Men hur?
Hade varit tacksam för alla tips eller hjälp hur jag ska göra!!