• Anonym (.)

Han tror jag ljuger

Okej så jag har ett stort problem som jag behöver hjälp med.. någon här inne kanske kan hjälpa mig med det.

Det är såhär att jag och min kille har ett fantastiskt förhållande och vi älskar verkligen varandra, men för 2 veckor sen ungefär valde vi att ta en "paus" med varandra pga lite olika saker.

Jag var dum och träffade en kille som jag skrivit med innan och sov över hos honom, men ingenting hände mellan oss. Det enda vi gjorde var att prata, äta, kolla film och sen sov vi. Dock i samma säng och det ångrar jag, MEN det hände ingenting.

Sen fick då min kille reda på detta och blev helt förstörd, och jag förstår honom och jag mår verkligen sjukt dåligt över detta också. 
    Han trodde att jag legat med honom och jag svarade hela tiden nej det har jag inte jag svär och jag försökte verkligen förklara för honom att jag inte gjort det! 

Sen bad han mig att ge honom killens nummer, och det gjorde jag.

Men nu till det som jag behöver hjälp med, killen jag träffade har sagt till min kille att jag har legat med honom och inte bara 1 gång utan 3 gånger! Jag blev helt ställd och fattar inte varför han säger så? Vill han förstöra mellan oss?

Och nu har jag inte pratat med min kille på flera dagar för han tror ju att jag har legat med honom men det stämmer inte, så nu har han bett mig att jag ska bevisa det för honom. Men hur?

Hade varit tacksam för alla tips eller hjälp hur jag ska göra!!

• Svar på tråden Han tror jag ljuger
  • Rebecca1987

Börja fråga sätta varför killen ljög för din pojkvän? Kräv att han ska vara ärlig

• Anonym (.)

Ja det har jag redan gjort, har skrivit och ringt men får inget svar..

• Ms anybody

Svårt att hjälpa dig. Du har förstört tilliten rejält.

Varför tog ni en paus?

Varför drog du direkt till denna killen så fort ni tog en paus?

Det låter som du stack till en ny kille så fort du fick chansen. Klart det såra honom. Vad hände med er som fick dig att göra så?

• Anonym (Gabi)

Skadan är ju redan skedd, och jag menar INTE det du gjorde, ni hade en paus och du gjorde inget fel.
    Men att killen ljög.
    Du får helt enkelt säga till din kille att han får ju välja vem han tror på, men att det är tråkigt  att han hellre väljer att tro på killen än på dig, som faktiskt är/var hans flickvän.
    Angående bevis så går det ju inte att bevisa, skriv till honom att kan han bevisa för DIG att han inte var med någon annan under er paus? Det kommer han ju inte kunna göra.

Oavsett, du får väl försöka tänka att det fanns en anledning till att ni tog en paus, det gör man ju inte om förhållandet är bra, så kanske är det här ett tecken på att du ska välja att gå vidare?

• Anonym (mm)

I ett fantastiskt förhållande tar man inte paus. Just sayin´

• Anonym (S)

Jag säger som Gabi, din pojkvän får väl välja vem han tror på. Så mycket mer går ju inte att göra.

• Anonym (Nädu)

För mig hade det nog inte spelat nån roll 9m ni haft sex eller inte. Hade undrar varför du stack till någon annan det första du gjorde när vi hade paus oavsett. Vad hade ni bestämt innan pausen? Fick ni vara med andra eller inte? För om ni INTE fick det här du gjort ett övertramp som sover över hos nån annan, i samma säng dessutom, även om ni inte har sex. Eller fick ni träffa andra? Då kan du svara honom att det inte angår honom om du haft sex med nån annan eller inte.

• Anonym (Mia)

Ring killen som ljuger spela in samtalet och ifrågasätt varför han ljugit.

Däremot tycker inte jag att din kille har med saken att göra då ni var på "paus". Satt ni inte uoo några specifika förhållningsregler så kan man inte gå och anta att det man tycker och tänker är det rätta.

• Anonym (..)

"Det är såhär att jag och min kille har ett fantastiskt förhållande och vi älskar verkligen varandra, men för 2 veckor sen ungefär valde vi att ta en "paus" med varandra pga lite olika saker."

Det här går bara inte ihop.

Men i och med att du direkt drog till en annan kille, hade nog fått mig som kille att anse att alla chanser till att reparera förhållandet som körda. Oavset vad som hände i sängen. Sen att ändra killen ljuger gör ju det svårt för honom att lita på dig, han vet väl inte vem han ska tro på.

Jag tycker det låter som ni är unga? Kan tänka mig att ni båda två lärt er en del, som ni kan ha nytta av i nya förhållanden. Men jag tror mer på att starta ett nytt förhållande än att försöka reparera denna soppa.

• Sarah889

Gud vilket fantastiskt förhållande ni hade.. Att hoppa i säng med första bästa kille samma dag var tydligen värt mer än det du och ditt ex hade.

• Jordfelsbrytaren

Ärligt talat lägg ner....

Dra den om rödluvan med.

Svar på tråden Han tror jag ljuger