• Anonym (Sam)

Sexställning och varför

Om ni bara får ha sex i en ställning resten av livet, vilken väljer ni då och varför?

• Svar på tråden Sexställning och varför
  • Anonym (Bam)
    Anonym (Sam) skrev 2020-01-31 10:29:17 följande:

Om ni bara får ha sex i en ställning resten av livet, vilken väljer ni då och varför?

Då väljer jag en ställning där jag kommer åt att klia mig på pungen. För det kommer jag säkerligen att behöva i framtiden. Speciellt när jag läser korkade trådar på familjeliv.
  • Anonym (Sam)
    Anonym (Bam) skrev 2020-01-31 10:37:40 följande:
    Då väljer jag en ställning där jag kommer åt att klia mig på pungen. För det kommer jag säkerligen att behöva i framtiden. Speciellt när jag läser korkade trådar på familjeliv.
    Det var ju förargligt att du tyckte tråden är korkad. Hoppas du snart finner en mer tillfredsställande tråd för dig och pungen ;) 
  • Mr K69

Låter ju trevligt att inte få kliva upp ur sängen någonsin mer så får jag välja hur så skulle det vara den där hon ligger på rygg och jag liggandes på hennes högra sida. Funkar bäst då jag är högerhänt och kan då smeka och stimulera henne med min högra hand.

• Hauffman

Doggystyle älskar se och smiska rumpan samtidigt. Men min flickvän är för kort, sänkan inte köra den utan blir otrogen istället

• Anonym (Bjrn)
    Anonym (Bam) skrev 2020-01-31 10:37:40 följande:
    Så otroligt snål, dum och onödig kommentar. Om du inte gillar tråden, välj en annan tråd.
  • Anonym (Svår en)

Men oj vad svårt! Det blir ju alltid olika ställningar beroende på vilket humör man är på :P 

Jag kommer bara när jag rider så för den saken skulle jag väl välja det men samtidigt gillar jag inte att vara topp speciellt mycket mer än pga det...

Missionären har många möjligheter ,, eller bakifrån när man ligger på sidan, vet inte om den har en speciell namn ;P 

• Mr K69
    Anonym (Svår en) skrev 2020-01-31 19:09:35 följande:

Men oj vad svårt! Det blir ju alltid olika ställningar beroende på vilket humör man är på :P 

Jag kommer bara när jag rider så för den saken skulle jag väl välja det men samtidigt gillar jag inte att vara topp speciellt mycket mer än pga det...

Missionären har många möjligheter ,, eller bakifrån när man ligger på sidan, vet inte om den har en speciell namn ;P 

Ja bakifrån när man ligger på sida är också så härligt, att skeda om det är det du menar?
Svar på tråden Sexställning och varför