Sexställning och varför
Om ni bara får ha sex i en ställning resten av livet, vilken väljer ni då och varför?
Om ni bara får ha sex i en ställning resten av livet, vilken väljer ni då och varför?
Låter ju trevligt att inte få kliva upp ur sängen någonsin mer så får jag välja hur så skulle det vara den där hon ligger på rygg och jag liggandes på hennes högra sida. Funkar bäst då jag är högerhänt och kan då smeka och stimulera henne med min högra hand.
Doggystyle älskar se och smiska rumpan samtidigt. Men min flickvän är för kort, sänkan inte köra den utan blir otrogen istället
Missionären, en underskattad klassiker. Öga mot öga, oändliga variationsmöjligheter.
Men oj vad svårt! Det blir ju alltid olika ställningar beroende på vilket humör man är på :P
Jag kommer bara när jag rider så för den saken skulle jag väl välja det men samtidigt gillar jag inte att vara topp speciellt mycket mer än pga det...
Missionären har många möjligheter ,, eller bakifrån när man ligger på sidan, vet inte om den har en speciell namn ;P
Men oj vad svårt! Det blir ju alltid olika ställningar beroende på vilket humör man är på :P
Jag kommer bara när jag rider så för den saken skulle jag väl välja det men samtidigt gillar jag inte att vara topp speciellt mycket mer än pga det...
Missionären har många möjligheter ,, eller bakifrån när man ligger på sidan, vet inte om den har en speciell namn ;P