• Anonym (Anonym)

    Tagit amfetamin, ändrar det utseendet?

    Har för länge sedan tagit amfetamin, men inte tagit det på 3 år och tänker aldrig ta det igen så ni behöver inte skriva dömande kommentarer. Jag har inte lagt märke till att mitt utseende förändrats men har ju sett och hört folk som missbrukat amfetamin och deras utseende har ändrats och blivit jättefult. Kan det ändras flera år senare helt plötsligt ? Inga dömande eller elaka kommentarer tack.

  • Svar på tråden Tagit amfetamin, ändrar det utseendet?
  • Anonym (Eh)

    Klart det inte kan ändras i efterhand. Det är ju de som missbrukar amfetamin på "riktigt" som får ett slitet utseende, precis som med alkohol.

  • klyban

    Nej, det gör det inte.
    Men slutar man leva och bara tar, ja, då kan man se risig ut snabbt.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Eh) skrev 2020-02-01 20:16:40 följande:

    Klart det inte kan ändras i efterhand. Det är ju de som missbrukar amfetamin på "riktigt" som får ett slitet utseende, precis som med alkohol.


    Är du säker? Ändrar det bara utseendet under tiden som de missbrukar? Jag har sett bilder på amfetamin missbrukare som ändrats typ 10 år i utseende på bara några månader. Kan man verkligen få tillbaka sitt unga utseende igen efter det? Så är det ju inte i mitt fall men undrar rent allmänt.
  • klyban
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-01 23:18:50 följande:
    Är du säker? Ändrar det bara utseendet under tiden som de missbrukar? Jag har sett bilder på amfetamin missbrukare som ändrats typ 10 år i utseende på bara några månader. Kan man verkligen få tillbaka sitt unga utseende igen efter det? Så är det ju inte i mitt fall men undrar rent allmänt.

    Vad tror du händer om man bara tar amfetamin dygnet om i princip?
    Men det brukar vara meth som man tar upp detta.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (Kermit)

    Jag har pundat i några år och är numera grön i ansiktet och ser ut som grodan Kermit.

  • Anonym (CoolCrackHead)

    ja jag har kört upp amfetamin i analen sedan jag var 15 och nue jag 20, jag har blivit jävligt ful, men de var jag innan också, vet inte riktigt

  • Anonym (Anonym)
    klyban skrev 2020-02-02 00:02:29 följande:

    Vad tror du händer om man bara tar amfetamin dygnet om i princip?

    Men det brukar vara meth som man tar upp detta.


    Ändrar meth utseendet mycket efter några gånger?
  • klyban
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-11 10:17:36 följande:
    Ändrar meth utseendet mycket efter några gånger?

    Förstår du inte det handlar om ditt eget förfall du skpar skapar, där du ger upp och leva och bara lever för nästa meth fix.

    Paco är en annan sån drog, och av samma principer, fast i en än mer rasande takt.(Kommer aldrig finnas i Sverige)
    Det är så illa att dom säljer sina kläder för en fix, då psykoliogiska påslaget blir så abnormt och man kommer i en akut depression som bara går hävas med mer paco, mer paco, mer paco och än mer paco.
    Och det är väl under dessa principer meth fungerar, men tar bra lägre tid.
    Amfetamin än än än än mer tid.


    Detta tar en längre tid att uppnå, dock är inte drogen i sig själv som orsakar detta, utan ditt eget beteende, ge upp utseende och vård, och tandagnisslan.
    Och för en missbrukare(i den medicinska meningen) så är detta en realitet på meth.
    Amfetamin kan det vara det, och kan ta lång tid.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (Ann)

    Det beror på hur det används, om du injicerar, hur länge och hur ofta. Om du är storförbrukare så kan det göra så att man åldras drastiskt på bara några år. Mycket beror även på den personlighetsförändring den orsakar och att man inte tar hand om sig själv som vanligt. 

  • Anonym (f)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-11 10:17:36 följande:
    Ändrar meth utseendet mycket efter några gånger?
    Ja, faktiskt tycker jag det. Men det brukar ändras tillbaka igen efter ett tag.

    Det som ändrar ansiktet allra mest är nog skadade och förlorade tänder, ansiktet blir liksom insjunket. Och det tar ju ett tag att bli så illa däran.

    Jag har tagit både amfetamin, meth och adhd-mediciner. Det som ändrat mig mest är nog adhd-medicinerna, också det jag tagit längst.
Svar på tråden Tagit amfetamin, ändrar det utseendet?