• Anonym (Nyfiken man)

    41-årig man och tjej i 20-årsåldern. Kan det funka?

    Hej!
    Jag har blivit nyfiken på en tjej i 20-årsåldern. Det skulle kunna vara besvarat, men jag vet inte. Dessutom vet hon inte min ålder. Jag är 41, men ser betydligt yngre ut. Samtidigt jobbar hon för en kund till företaget jag jobbar på.
    Finns det tjejer i den åldern som är intresserade av dem i min ålder?

  • Svar på tråden 41-årig man och tjej i 20-årsåldern. Kan det funka?
  • Anonym (säkert)

    Säkert. Jag är i motsatta situationen och det funkar hittills iaf (jag 40ish, han 20ish). 

  • Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (säkert) skrev 2020-02-02 23:07:28 följande:

    Säkert. Jag är i motsatta situationen och det funkar hittills iaf (jag 40ish, han 20ish). 


    Låter ju lovande :). Hur länge har det varat?
  • Anonym (säkert)
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2020-02-02 23:42:18 följande:

    Låter ju lovande :). Hur länge har det varat?


    Snart ett år :) Men det började väldigt förutsättningslöst med bekantskap som blev vänskap som blev mer. Jag hade inte vågat bjuda ut honom direkt. Börja prata på jobbet, luncha ihop är en bra idé.
  • Hauffman
    Anonym (säkert) skrev 2020-02-02 23:07:28 följande:

    Säkert. Jag är i motsatta situationen och det funkar hittills iaf (jag 40ish, han 20ish). 


    Så jäkla snuskig du e
  • Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (säkert) skrev 2020-02-02 23:54:51 följande:
    Snart ett år :) Men det började väldigt förutsättningslöst med bekantskap som blev vänskap som blev mer. Jag hade inte vågat bjuda ut honom direkt. Börja prata på jobbet, luncha ihop är en bra idé.
    Så pass :). Vad härligt. Ja, det skulle man kunna göra. Om det kommer möjlighet. Jag är inte hos den kunden så ofta. Vad var det som gjorde att du inte vågade i början?
  • Anonym (Nyfiken man)
    Hauffman skrev 2020-02-03 00:00:50 följande:
    Så jäkla snuskig du e
    Hur menar du då?
  • Anonym (säkert)
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2020-02-03 00:10:20 följande:

    Så pass :). Vad härligt. Ja, det skulle man kunna göra. Om det kommer möjlighet. Jag är inte hos den kunden så ofta. Vad var det som gjorde att du inte vågade i början?


    Hade inte trott att en så pass ung snygg man skulle vara intresserad av mig :P
  • Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (säkert) skrev 2020-02-03 00:19:06 följande:
    Hade inte trott att en så pass ung snygg man skulle vara intresserad av mig :P
    Haha vadå då? Du är säkert snygg du också.
    Tjejen jag syftar på har jag träffat två gånger. Vi har pratat båda gångerna. Hon tittar, skrattar och ler. Fast det behöver ju inte betyda nåt. Jag vet vad hon heter. Hon är också snygg. Sen ska hon tvunget ha riktigt tighta byxor på sig, vilket inte gör det lättare haha.
Svar på tråden 41-årig man och tjej i 20-årsåldern. Kan det funka?