Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Underliv som luktar starkt

Det är fullständigt normalt att ha stark lukt på sina flytningar och inget du kan göra mycket åt, annat än att byta trosor varje dag. Och tvätta inte sönder vaginan! Den ska man däremot INTE tvätta varje dag, även om det är med vatten, det torkar ut slemhinnorna.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (mumin) skrev 2020-02-03 18:43:45 följande:

Jag skulle säga att det inte är normalt att lukta igenom kläderna om man sköter om sin hygien. Tog de tester på bakteriell vaginos?

Jag gör det och jag sköter minsann min hygien, skambeläggare där!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Samma problem) skrev 2020-02-03 19:40:54 följande:
    Det är inte alls normalt att ha en stark lukt på flytningarna. Normala flytningar ska lukta som filmjölk eller knappt något alls
    Jaha? Men bara för att det är "rätt" slags doft betyder inte att det inte ska lukta.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Samma problem) skrev 2020-02-03 20:05:48 följande:
    Du säger emot dig själv där. Normala flytningar luktar som sagt inte starkt.
    Normala flytningar kan visst lukta starkt.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Samma problem) skrev 2020-02-03 20:26:16 följande:
    Fast nej, det ska dom inte göra, då beror det oftast på bv eller bristande hygien. Normala flytningar är heller inte mörkgula i färgen som ts.
    Jag pratar utifrån mina egna erfarenheter och jag har varken bv eller bristande hygien, eller någon annan sjukdom.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Samma problem) skrev 2020-02-03 20:42:17 följande:
    Fast du har inte mörkgula flytningar också antar jag?
    Nej de har normal färg i sammanhanget.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Samma problem) skrev 2020-02-03 20:48:21 följande:
    Precis. Men eftersom ts även har gula flytningar så tyder det med största sannolikhet på någon slags infektion.
    Ja men jag påpekade att en stark lukt i sig inte betyder att något är fel.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Undrande) skrev 2020-02-03 20:47:40 följande:
    Jag byter trosor varje dag. Duschar gör jag också varje dag och då tvättar jag utan att "spola" med vatten rakt på, tar oftast vatten i handen och tvättar utvändigt eller hur man ska förklara, just för jag vet om att det kan torka ut annars.
    Anonym (mumin) skrev 2020-02-03 18:43:45 följande:

Jag skulle säga att det inte är normalt att lukta igenom kläderna om man sköter om sin hygien. Tog de tester på bakteriell vaginos?

Fast vatten är vatten, oavsett om du skvätter den över musen, spolar rakt på med duschen eller använder handen till att tvätta bort allt grums.
Svar på tråden Underliv som luktar starkt