Underliv som luktar starkt
Jag byter trosor varje dag. Duschar gör jag också varje dag och då tvättar jag utan att "spola" med vatten rakt på, tar oftast vatten i handen och tvättar utvändigt eller hur man ska förklara, just för jag vet om att det kan torka ut annars.Jag skulle säga att jag sköter min hygien, byter som sagt underkläder varje dag och tvättar av "lätt" när jag duschar. När jag var hos gyn var det två läkare som undersökte mig (av andra orsaker). Osäker på om de testade för BV men de topsade och tog andra prover. De sa bara att det inte var BV och att det inte luktade konstigt på något sätt.Som jag skrev i använder jag Lactal balans. Använder bara intimtvål när jag ska raka mig (ca varannan, var tredje dag) och då är jag noga att inte tvätta invändigt.Precis! Jag har haft BV för länge sen, och minns att det var en annan, mer äcklig lukt då jämfört med nu. Det är inte alltid mina flytningar är gulaktiga heller, det kommer lite i perioder. Nu när jag tänker efter blir det ofta värre om jag sitter framför datorn en hel dag. Det blir liksom mer instängt då.