Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Underliv som luktar starkt

Anonym (Undrande) skrev 2020-02-04 12:26:46 följande:
    Ja jag använder mig av hormonspiral, kanske är möjligt att den har någon påverkan? Jag upplever dock inte att min urin luktar starkt. 
    Hur som helst jobbigt när man tror sig göra allt man ska, men att det ändå inte fungerar!
    Anonym (..) skrev 2020-02-03 22:49:40 följande:

Sover du med trosor?

Kan va bra att lufta underlivet.

Är du överviktig? Då är det lätt att det blir varmt och instängd.

Jag sover oftast utan trosor just för att lufta. Och sover jag med trosor försöker jag använda bomull. 

Jag är inte överviktig.

Jag har haft hormonspiral och fick bakteriell vaginos och underlivet betedde sig annorlunda med flytningar. Var en period det luktade riktigt vidrigt och jag kände lukten genom kläderna, var just bakteriella vaginosen. Nu i efterhand tänker jag att det kan ha berott på spiralen att jag haft de problemen men är inte helt säker. Kanske värt att testa att ta ut? Har du reflekterat över om du haft så innan spiral?
  • Anonym (C)
    Anonym (Samma problem) skrev 2020-02-04 15:39:21 följande:
    Fick du gula flytningar?
    Hmm, kommer inte ihåg, men mestadels har de varit gryniga. Min kille får även klåda på sig efter vi haft sex. Gynekologen sa dock inget om svamp utan då var det bakteriell vaginos. Men svamp kanske kommer och går utan att man märker det också. 
Svar på tråden Underliv som luktar starkt