• Anonym (Women)

Ni som använder satisfyer!

Har precis fått hem min satisfyer o förstår inte riktigt hur jag använder den, tips på hur man gör?

Har inte berättar för min man att jag har beställt en då han ogillar att jag använder hjälpmedel. Tråkigt nog ser han det som en konkurrent. Hur gör ni andra ? Berättar ni el är det eran egna lilla hemlis?

• Svar på tråden Ni som använder satisfyer!
  • Anonym (Alltid!)

Har den alltid med när vi har sex. Kan bara komma med den. Min man har inga problem med det.

• Anonym (Women)

Alltid: Va bra , kanske ska ta upp det med mannen ikväll. Hur använder du den under samlaget , tycker att den verkar vara lite krånglig.

• Anonym (Eli)

Du verkar ha en rätt egocentrisk man om han tror att han kan göra allt för dig. Och om han inte kan det, ja, då får du vara utan... Rätt osexig egenskap om man frågar mig...

Jag köpte en för typ ett halvår sedan och är helt såld på den! Och min KK klagar absolut inte, tvärt om! Är väl trevligt att jag har något mer ifall hans tunga inte orkar, eller att han kan knulla mig samtidigt, eller jag suga honom eller ja, vad vi nu vill!

Det kan vara lite knixigt att hitta helt rätt. Jag brukar sätta fingrarna på ömsesidor om klittan och liksom dra bak all hud runt om för att få munstycket helt rätt över den =)

• Anonym (Women)

Eli: Tyvärr har du nog rätt , tråkigt att han inte kan se att även jag måste få komma nån gång.

• Anonym (Eli)
    Anonym (Women) skrev 2020-02-05 15:55:40 följande:

Eli: Tyvärr har du nog rätt , tråkigt att han inte kan se att även jag måste få komma nån gång.

Jaa verkligen. Såna kan man vara utan. Men är du "fast" med honom så kan jag bara tycka synd om dig...
  • Anonym (Women)

Eli: Vi har haft ett jättebra sexliv tidigare men nu har han tyvärr fått svårare att få en hård erektion . Så känslig när det gäller det. Tidigare hade vi sex minst 2ggr/v o jag har alltid haft lätt o komma.

• Bjoer
    Anonym (Eli) skrev 2020-02-05 15:52:32 följande:

Du verkar ha en rätt egocentrisk man om han tror att han kan göra allt för dig. Och om han inte kan det, ja, då får du vara utan... Rätt osexig egenskap om man frågar mig...

Tror inte alls det handlar om att han är egocentrisk utan snarare om att känner sig misslyckad som man om han inte klarar av att få henne att komma. Hjälpmedel liksom bekräftar det på ett väldigt konkret sätt. Speciellt nu när det verkar som det handlar lite om potensproblem också.

Sen kan man ju tycka att han borde acceptera situationen och att det kanske behövs hjälpmedel, men det är ju inte alltid så lätt.
  • Anonym (Women)

Bjoer: Tack för svar. Tror du träffade mitt i prick när det gäller honom.

• Anonym (Alltid!)
    Anonym (Women) skrev 2020-02-05 15:49:51 följande:

Alltid: Va bra , kanske ska ta upp det med mannen ikväll. Hur använder du den under samlaget , tycker att den verkar vara lite krånglig.

Jag brukar använda den under förspel så jag kommer innan vi har penetrerande sex. Kan inte komma om något är i mig. Det stör på något sätt.
  • Anonym (M34)

Jag köpte en satisfyer till min fru men hon verkar inte vara överdrivet förtjust i den. Hon verkar föredra en mer klassisk vibrator istället. Eftersom jag tycker min frus njutning är viktigare än min egen när vi har sex ser jag inte hennes leksaker som konkurrenter utan jag ser det mer som komplement.

Svar på tråden Ni som använder satisfyer!