• Anonym (Women)

Ni som använder satisfyer!

Har precis fått hem min satisfyer o förstår inte riktigt hur jag använder den, tips på hur man gör?

Har inte berättar för min man att jag har beställt en då han ogillar att jag använder hjälpmedel. Tråkigt nog ser han det som en konkurrent. Hur gör ni andra ? Berättar ni el är det eran egna lilla hemlis?

• Svar på tråden Ni som använder satisfyer!
  • Anonym (......)

Öva lite själv. Tog ett par gånger att få grepp om vilket program och vilken intensitet som var bäst.

Använder alltid ihop med min man plus om jag är själv. Ett bra sätt att få ett par orgasmer. Kul att kunna variera.

• Anonym (Janne Vildsnopp)

Vad är en Satisfyer? Måste väl ändå vara så att den heter något mer än bara Satisfyer?

• MrFlex

Jag köpte en Womanizer (samma princip) till min fru. Hon bytte ut huvudet mot det som passade bäst och sedan var det bara att köra på. Vi tog lite glidmedel på för att få helt tätt.
    Vi använder den dock inte tillsammans länge då den kräver precision och att hon ligger helt stilla. Hon ser den nog mest som en solo onani-pryl.

Vi peneterationssex så fungerar en vanlig vibrator bättre för oss.

• Anonym (......)
    MrFlex skrev 2020-02-06 12:53:17 följande:

Jag köpte en Womanizer (samma princip) till min fru. Hon bytte ut huvudet mot det som passade bäst och sedan var det bara att köra på. Vi tog lite glidmedel på för att få helt tätt.
    Vi använder den dock inte tillsammans länge då den kräver precision och att hon ligger helt stilla. Hon ser den nog mest som en solo onani-pryl.

Lelos Sona funkar bra ihop med penetrerande sex. Superkraftig och ligger bra i handen.
  • Anonym (Women)

Tack för alla svar.

• New  Dawn
    MrFlex skrev 2020-02-06 12:53:17 följande:

Vadå "solo onani-pryl"???. Får /Kan hon inte lika still om du är med?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Janne Vildsnopp)

Men asså, vad är en Satisfyer?

• Anonym (Man)

Älskar när min tjej använder sin satisfyer på sig själv när jag får kolla på/lyssna på henne.

• Anonym (...)
    Anonym (Janne Vildsnopp) skrev 2020-02-06 12:41:13 följande:

Vad är en Satisfyer? Måste väl ändå vara så att den heter något mer än bara Satisfyer?

Anonym (Janne Vildsnopp) skrev 2020-02-07 20:48:50 följande:

Men asså, vad är en Satisfyer?

lmgtfy.com/%C3%A4r+en+satisfyer%3F
  • MrFlex
    New Dawn skrev 2020-02-07 20:15:35 följande:
    Vadå "solo onani-pryl"???. Får /Kan hon inte lika still om du är med?
    Att det är en onanipryl är hennes ord, inte mina. Hon föredrar att få orgasm vid penetrationssex och behöver inte så mycket extra stimulans. Då fungerar en vanlig minivibrator bättre (enligt henne).
  • Anonym (Man)

Kan meddela att för min flickvän är det orgasmgaranti med denna Satisfyer. Inte sällan använder hon den mellan 1-2 minuter innan hon kommer. Jag har inte varit med att det inte gått för henne när hon använder den. Visst, hon säger ibland att orgasmen känns lite mekanisk men det är ändå en orgasm.

Jag gillar när hon kommer så jag brukar be henne ta fram den med jämna mellanrum och att hon får använda den när jag ligger bredvid och kanske bara suger på bröstvårtorna eller liknande.

• Anonym (vacum)

Man måste få vakum runt klitoris för att den ska funka. Den liksom "suger" av klitoris men som sagt utan vakum inte samma känsla. Använd glidmedel och lugn och ro. Blir man störd är det som att börja om. Svår att använda under sex då vacum släpper då. Så mer en grej man använder under onani. Har en själv samt en vibrator och en slät dildo i silicon. Gillar alla 3 mycket.

Svar på tråden Ni som använder satisfyer!