• Oerhörd

    Kvinna, låg sex-lust, vad ska jag prova?

    Anonym (Hjälp) skrev 2020-02-07 00:32:57 följande:

    Känner inte för att vara otrogen...


    Det behöver du ju inte vara, du kan prata med din man om att lite variation kanske kan liva upp det för er. Det var mitt problem iallafall, sexlusten dog fullständigt i det monogama förhållandet. Sen vi öppnade upp och haft andra partners vid sidan av är jag på banan igen. Det är inte att någon annan är bättre eller snyggare än min man (han är riktigt bra och snyggare än de flesta, dessutom älskar jag honom, det ger massvis med pluspoäng) utan att den där riktigt, riktigt kåta känslan faktiskt infinner sig mycket lättare med en ny person, eller när jag som nu har två partner att växla mellan och möjlighet att ta för mig av fler. Och när den känslan väl infinner sig spiller det lätt över i primärrelationen också, så det äktenskapliga sexlivet har fått sig ett rejält uppsving.
  • Oerhörd
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-02-07 11:18:02 följande:

    Jag vet faktiskt inte om jag någonsin blivit kåt av min man. Jag är inte tillsammans med honom pga sexet utan eftersom han är en så bra människa och vi har samma livssyn liksom. Tyvärr är jag inte jätteattraherad av honom just nu heller... vi har en del problem i relationen och i övrigt i livet som ställer till det.


    Men varför vill du ha sex med honom då?
Svar på tråden Kvinna, låg sex-lust, vad ska jag prova?