Tecum skrev 2020-02-08 20:01:14 följande:
Visst, du kan ha rätt. Eller inte. Du är mer fast i prestige än jag, du har bestämt dig för att han är en elak jävel. Du tillhör den grupp på FL som ser allt i svartvitt. Det du kallar fakta är bara din tolkning. Ingen av oss var där. Jag tolkar det som att han var osäker hur han skulle ge barnet en smakbit, du tolkar det som elakhet. Att han inte startade kan bero på att han inte kunde koncentrera sig på att köra med ett skrikande barn i bilen. Jag vet inte, men inte du heller.
Det är ovanligt med människor som är medvetet elaka mot små barn. Varför skulle han vara en av dem? TS säger att han är väldigt bra och snäll för övrigt. Alltså är sannolikheten större att det handlar om osäkerhet, omognad och oförmåga. Sen kan du ha rätt i att förhållandet inte har någon framtid, av just den orsaken.
Ha en trevlig lördagskväll!
Och du tillhör uppenbarligen de som alltid försöker hitta en ursäkt för manligt svineri. Aldrig är det deras fel, de är ju bara små tafatta offer som inte förstår bättre och behöver vägledning från en kvinna. Är de otrogna när mamma just kommit hem från bb så har de nog en förlossningsdepression, och om de är elaka mot små barn så behöver den hjälplösa stackaren bara lite tips och råd. Buhuhu.
Tyvärr. Jag tror män är betydligt mer kapabla än så och förväntar mig således ett adekvat beteende.