• Ess

    Min pojkvän undviker att träffa mitt barn

    Du får nog inse att han inte är rätt kille för dig och träffa en kille med egna barn.

    Jag förstår honom att han inte är intresserad av ditt barn, jag är inte heller intresserad av småungar, tycker bara de är jobbiga.

    Jag skulle aldrig sätta mig och leka med en unge, för jag tycker det är tråkigt.

    Va tydlig när du träffar nästa kille med vad du förväntar dig, tänk även igenom hur mycket du själv vill ge och engagera dig i hans barn.

  • Ess
    Bestemor skrev 2020-02-09 19:52:38 följande:
    Hur kan du tolka dessa rader på något annat vis än att killen är ett svin?

    Om min pojkvän köpt med mat eller fika tjatar han på mig att jag ska smaka men han vill absolut inte bjuda mitt barn på något även om jag ber om en liten bit.
    I denna tråden är han ett svin för att han inte bjuder barnet, i en annan tråd hade han varit ett svin för att han bjudit på godsaker eller bara fel sorts mat.
    Det är bättre att mamman fixar mat eller fika till sitt barn. Annars är hon väl inte mer handikappad än att hon kan ta från sin egen smakbit och ge barnet?
  • Ess
    Bestemor skrev 2020-03-01 13:41:23 följande:
    Är du inte läskunnig?

    Han VILL INTE att barnet ska få smaka ÖVERHUVUDTAGET
    HAN vill inte bjuda, men om inte ts är helt bakom flötet så kan hon ge barnet sin egen bit. Så läskunnigheten kan vi ju diskutera....
    Jag anser det vara rätt normalt, man tar en bit och sen delar man den med sitt barn.

Svar på tråden Min pojkvän undviker att träffa mitt barn