• Fri 7 Feb 2020 20:53
    5267 visningar
    176 svar
    176
    5267

    Big brother 2020

    På måndag börjar Big brother 100 dagar, fler som ska titta

  • Svar på tråden Big brother 2020
  • Fri 14 Feb 2020 21:41
    #91

    En ersättare för Isabel kom in vid tiotiden på förmiddagen, Jessica 23 år..

  • Fri 14 Feb 2020 21:46
    #92

    Sami kvar men han har knappt varit i bild idag. Saknar inte det

  • Fri 14 Feb 2020 21:54
    #93

    Just nu är det fest, Patrik skämmer ut sig

  • Fri 14 Feb 2020 22:32
    #94
    Nandez skrev 2020-02-14 21:54:58 följande:

    Just nu är det fest, Patrik skämmer ut sig


    Har inte live.

    Tycker Patrik verkar vara riktigt jobbig. Han skriker och pratar konstant..

    Gillar Sami, Anty och Amalia.
  • Fri 14 Feb 2020 22:44
    #95
    Grodis15 skrev 2020-02-14 19:25:50 följande:
    Det är såklart en viss typ av människor som söker till ett sånt här program. De flesta vill inte visa upp sig på detta sätt.

    Tycker de flesta verkar vara arbetande människor, detta är knappast några miljonärer. Självklart är de ute efter uppmärksamhet.

    Hemlösa och pensionärer har väl samma möjlighet som alla andra att söka till programmet? Men varför skulle dom vilja visa upp sig såhär?
    Hemlösa har inte samma möjlighet att söka då dem inte har tillgång till internet....Herre min skapare det förstår vi väl alla...Jag menade att TV 4 eller Tv7 hade kunnat söka upp dem i bussar och centralen i Stockholm  för att fråga om dem velat vara med ...Omtanke på att dem nån hade haft turen att komma in i värmen med gratis mat och få tvätta sig......Men nä svenskar ser inte bryr sig inte om våra egna hemlösa.

    Jag hoppas att Hemlösa skulle våga visa hur det har det.
  • Fri 14 Feb 2020 22:46
    #96
    Nandez skrev 2020-02-14 21:31:33 följande:
    Sami är kvar
    Enligt vad jag läste skulle han ut för att han hade tatueringar som var fel.
  • Sat 15 Feb 2020 07:18
    #97
    Johannus skrev 2020-02-14 22:44:53 följande:

    Hemlösa har inte samma möjlighet att söka då dem inte har tillgång till internet....Herre min skapare det förstår vi väl alla...Jag menade att TV 4 eller Tv7 hade kunnat söka upp dem i bussar och centralen i Stockholm  för att fråga om dem velat vara med ...Omtanke på att dem nån hade haft turen att komma in i värmen med gratis mat och få tvätta sig......Men nä svenskar ser inte bryr sig inte om våra egna hemlösa.

    Jag hoppas att Hemlösa skulle våga visa hur det har det.


    Men snälla du, det är väl bara att gå in på ett bibliotek, statsmissionen eller tv4 kontoret om man vill söka till big Brother som hemlös. Dock har jag svårt att tro att man vill ställa upp bara för man är hemlös. Tror och hoppas att de har mer värdighet än så. Dessutom kan jag berätta för dig att de flesta hemlösa tiggarnas i Stockholm tar Swish så så svårt med internet är det inte.

    Detta är inget välgörenhetsprogram, det är underhållning och de som är med ska ha ett underhållsvärde. Känns helt galet att göra underhållning på hemlösa!

    Många dokumentärer görs och har gjorts om deras situation.
  • Sat 15 Feb 2020 22:34
    #98
    Grodis15 skrev 2020-02-15 07:18:55 följande:
    Men snälla du, det är väl bara att gå in på ett bibliotek, statsmissionen eller tv4 kontoret om man vill söka till big Brother som hemlös. Dock har jag svårt att tro att man vill ställa upp bara för man är hemlös. Tror och hoppas att de har mer värdighet än så. Dessutom kan jag berätta för dig att de flesta hemlösa tiggarnas i Stockholm tar Swish så så svårt med internet är det inte.
    Detta är inget välgörenhetsprogram, det är underhållning och de som är med ska ha ett underhållsvärde. Känns helt galet att göra underhållning på hemlösa!
    Många dokumentärer görs och har gjorts om deras situation.
    Jag får väl tycka som jag vill eftersom du får tycka som du vill.

    Jag tycker det är helt galet att göra underhållning av personer som redan gör underhållning på yuo tube.

    Men nog om det.
  • Sat 15 Feb 2020 22:53
    #99
    Johannus skrev 2020-02-15 22:34:24 följande:

    Jag får väl tycka som jag vill eftersom du får tycka som du vill.

    Jag tycker det är helt galet att göra underhållning av personer som redan gör underhållning på yuo tube.

    Men nog om det.


    Haha ok trodde detta var ett diskussionsforum... Men visst vi slutar diskutera och fortsätter att bara skriva vad som händer i programmet.
  • Sun 16 Feb 2020 17:44
    Grodis15 skrev 2020-02-14 22:32:21 följande:
    Har inte live.
    Tycker Patrik verkar vara riktigt jobbig. Han skriker och pratar konstant..

    Gillar Sami, Anty och Amalia.
    Ja, han kan vara jobbig.
Svar på tråden Big brother 2020