Inlägg från: Anonym (EN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EN)

Män är aldrig nöjda..

Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:46:36 följande:

Problemet är ju att kanske 95 % av alla män är porrskadade tyvärr.

Eh nej. Har aldrig i hela mitt liv träffat på en man som har tyckt att man skulle ha låtit eller betett mig på något speciellt sätt under sex.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 10:22:37 följande:

Jo så är det med de flesta män tyvärr.

Ni måste träffa väldigt märkliga män och vara extremt osäkra på er själva.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 10:20:01 följande:

Så håller delvis med dig ts, fejkstönar jag inte eller fejkar orgasm så tycker mannen att sexet är dåligt, mitt ex var sån iaf. Han var inte nöjd med att bara han tyckte sexet var skönt och fick orgasm jag var också tvunget att njuta av det för att han skulle vara nöjd, oerhört jobbigt.

Det är rätt självklart för de flesta att de vill att partnern njuter och att man vill ge partnern njutning.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 10:27:57 följande:

Stönar nästan hela sexet, så blir som ett jobb för mig, ligger och undrar när han är klar haha. Inte alltid jag fejkar orgasm, varannan gång kanske. Är ju väldigt vanligt att kvinnor inte alltid kommer vid sex så där undrade han inget, det var när jag aldrig kom som han undrade. Nej tror inte han märkt, inget han sagt iaf, han verkade nöjd iaf

Nej det är inte vanligt att kvinnor ligger och fejkar för att de inte kommer. Det är vanligt att kvinnor inte kommer med enbart penetrering- det betyder INTE att de inte kommer alls. De flesta kommer med extra klitorisstimulans- aningen smeker själv/mannen smeker/vibrator eller med tex oralsex innan eller efter.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fel krets...) skrev 2020-02-09 11:34:28 följande:

Hur gammal är du? Antingen väldigt ung eller umgås i fel krets/tänder på fel killar. Alla killar är verkligen inte porrskadade.. ingen av de jag träffat har konsumerat porr öht sett nån gång som tonåring på sin höjd. Vad är det för typer? Byabor/bönder/hashrökare?

Håller med, har haft sex med många män och har aldrig träffat på någon som har haft krav på hur jag ska bete mig. Har tex alltid smekt mig själv under tiden eftersom jag inte kommer av enbart penetrering- ingen har någonsin tagit det negativt utan snarare tyckt att det är hett. Jag gissar att majoriteten män jag har haft sex med konsumerar porr och ingen har haft konstiga förväntningar.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 12:46:49 följande:

Förlåt men hur vet du att de kvinnor du haft inte fejkstönat? Ingen man jag varit med har varit medveten om att jag fejkat.

De flesta kvinnor är inte så dumma så de fejkar. Det ligger liksom i ens eget intresse att inte göra det.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Facepalm) skrev 2020-02-09 12:31:22 följande:

Alltså, jag har tydligen valt mina kvinnor med omsorg. De har uppenbarligen haft så mycket integritet och självkänsla att de aldrig skulle fejkstöna. Under mina 40 år som sexuellt aktiv så har jag haft sex med ett tjugotal kvinnor, har haft längre förhållanden med 8 kvinnor, och har gift mig två ggr.

Min erfarenhet är den att kvinnor stönar ibland och ibland inte. När de gör det så är det för att de njuter. Om jag slickar och det inte händer nåt så ändrar jag på hur jag slickar. Trevar mig fram, testar att göra på olika sätt till jag märker nån slags reaktion.

Det är i början av en relation. Med tiden lär man sig hur just den här kvinnan gillar att bli slickad. Jag uppskattar verkligen en kvinna som enbart visar nån som helst positiv reaktion när hon njuter och i övrigt håller käft om det inte är för att tillrättavisa mig. "Lite längre ner" "Inte så direkt på klitoris" "Inte för snabbt" "Lite hårdare" osv.

Med penetration är det så att alla inte njuter på det där sättet som ger orgasm. Det fattar jag. Och om de gör det så är det en ren bonus. Men de flesta, skulle nog säga alla, har gillat penetration fast av olika orsaker, som t.ex. att det ger en speciell närhet, att det är "grundskönt" men inte "orgasmskönt", att de tycker om att mannen tycker att det är skönt att knulla henne osv.

Men jag har också med åren lärt mig att det kan göra stor skillnad att flytta sig lite under penetrationen så att kuken får en annan vinkel på sin väg in och ut. Då kan jag ibland märka att kvinnans andningsmönster ändras, att hon börjar göra annorlunda motjuck och, ja - stöna! Som alltid så lär man sig hur en viss kvinna funkar och övning ger färdighet.

Så jag vill tacka de kvinnor jag under åren har haft sex med som inte fejkstönat eftersom det sannolikt har gjort mig till en bättre älskare. Men samtidigt har jag aldrig tänkt att kvinnan har varit dålig i sängen om hon inte stönat utan tvärtom tänkt att jag är den som är dålig och som måste ändra på mig så att hon också njuter.

Bra beskrivet!
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 12:48:43 följande:

För mig är det inte viktigt att sex funkar, jag vill bara inte ha krav på mig att jag också måste njuta. Njuter gör jag vid onani, vid sex gör jag det ibland, men verkligen inte varje gång. Sex är ju skönast för män.

Med den inställningen förstår jag att du inte njuter. Varför skulle sex vara skönast för män? Trams.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 12:54:57 följande:

"De flesta" belägg för det? Fejkstön är betydligt vanligare än vad du tror. Många kvinnor känner press och krav när det gäller sex.

Det är enbart korkat. Känner inte en enda vuxen kvinna som skulle fejka - inklusive mig själv - det normala är att kommunicera och experimentera och hitta vägar till gemensam njutning. Fejk är något som eventuellt hör till väldigt osäkra väldigt unga kvinnor.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 12:55:49 följande:

Nja, de flesta kvinnor fejkar, studier visar på det, där man vågar svara ärligt.

Länka till någon sådan studie
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 12:58:11 följande:

För att det är så, herregud, studier visar på att män får orgasm betydligt oftare vid sex. Inställning? Ne fakta är att jag inte känner så mycket vid sex, det är ingen inställning hehe.

Majoriteten kvinnor får definitivt orgasm, inte av enbart penetrering men på andra sätt. Många kvinnor kan dessutom få multipla orgasmer och olika typer av orgasmer. Du känner inte mycket av penetrering- är resten av din kropp också okänslig för beröring?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 12:59:23 följande:

Läs på lite. 95 % av männen i ett heterosexuellt förhållande får orgasm vid ett penetrerande samlag medans enbart 65 % av kvinnorna får det (och då med hjälp av stimulans av klitoris)

De kvinnor som får flest orgasmer är de i samkönade förhållanden.

www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa

Om du läser artikeln du själv länkar till så står det att det ofta beror på bristande kommunikation, att kvinnor inte är tydliga att berätta vad de gillar/vill. Många vägrar ju tex ta på sig själv under tiden för det är fel sätt enligt dem. Det står också att lesbiska fokuserar mer på oralsex och kommunicerar mer.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 13:48:03 följande:

Nej min kropp är inte okänslig för beröring, vad har det med sex att göra? Sex är ju beröring av slidan.

Så sex är enbart beröring av slidan för dig, enbart penetreringen? Herregud, Inte konstigt att det inte funkar
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 14:48:14 följande:

Nej jag har ingen begränsad syn på vad sex är, jag har aldrig varit med om sex där man smeker varann på olika ställen på kroppen. Jag har bara varit med om sex där killen smekt mig mellan benen, sen när jag är tillräckligt våt har han stoppat in den och kört på tills han kommit. Det skulle såklart vara trevligt att bli smekt på hela kroppen, men ingen jag haft sex med har velat eller har gjort det.

Skämtar du? Du har en extremt begränsad syn vad sex är - det du beskriver är inte sex, det är bara tragiskt. Du borde ha sex med en annan typ av män
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 16:46:43 följande:

Ja alltså ja, det är bara på det sättet som jag haft sex på, så det är sex för mig ja.

Det är ju enbart tragiskt.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 16:45:54 följande:

Som jag skrev ovanför har alla män jag haft sex med varit såhär, så vet inte vilken typ av män du menar? Vart hittar jag dem i sådana fall? Jag vill gärna ha ett kärleksförhållande men där ingår ju sex 3-4 ggr i veckan och det drar mig ifrån att gå in i ett förhållande.

Jag har aldrig i hela mitt liv träffat på en man - och inte mina vänner heller - som inte tar på resten av kroppen, smeker, slickar, suger etc. Tar du på partnern? Visar du att du vill bli smekt?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 17:09:03 följande:

Ok, ni kanske haft tur då, jag vet inte? Jag har bara träffat mina partners på dejtingsajter på nätet. Vet inte om män är annorlunda på sådana sidor. Nej jag tar väl inte så mycket på partnern heller tror jag, jag vet inte. Sexet går oftast så fort hehe. Hur visar man att man vill bli smekt? Jag vill ju inte tvinga någon till något den inte vill...

Det är knappast tur, det är så de flesta beter sig när de har sex. Smeker och utforskar varann och njuter av varandras kroppar. Hur man visar? Ja man kan ju lägga partners händer på olika ställen, använda sin mun och faktiskt prata och säga vad man vill att han gör. Hur fan lyckas man ens knulla utan att ta på varann? Då missar man ju större delen av sexet. Är du väldigt ung?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 17:54:21 följande:

Konstigt då att jag aldrig varit med om det om det nu är så de flesta beter sig? Men jag vill ju att partnern ska göra det självmant, gör han inte det tolkar jag det som att han inte tycker om det. Man gör väl sånt man gillar när man har sex, annars som sagt tolkar jag det som att personen inte tycker om det. Ne men alltså han tar väl kanske lite på brösten också men främst är det ju mellan benen, sen när det är vårt stoppar han in kuken och då håller han händerna på mina höfter och kör på tills han kommer.

Varför ska jag vara väldigt ung?

Hur ska de veta om du inte förmedlar vad du vill på något sätt? Män är inte direkt tankeläsare. Nej man gör inte enbart sådant man själv gillar, man känner av och gör saker båda njuter av.

För att det inte är möjligt att en vuxen/äldre person resonerar så.
  • Anonym (EN)
    JonasSa skrev 2020-02-09 19:58:09 följande:

Man ska inte behöva tvinga någon till något men om man vill njuta ihop är det mycket mer än bara penetration. Skulle säga att det bästa sexet jag haft är när vi båda triggat varandra en längre tid samma dag så att vi båda verkligen är sugna på varandra.

Har man sex tillsammans, inte båda i samma säng, så njuter man ju ihop. Med andra ord så både ger och får man njutning!

Precis, det är ju ett givande och tagande. Något man gör tillsammans :)
Svar på tråden Män är aldrig nöjda..