Män är aldrig nöjda..
Problemet är ju att kanske 95 % av alla män är porrskadade tyvärr.
Problemet är ju att kanske 95 % av alla män är porrskadade tyvärr.
Jo så är det med de flesta män tyvärr.
Så håller delvis med dig ts, fejkstönar jag inte eller fejkar orgasm så tycker mannen att sexet är dåligt, mitt ex var sån iaf. Han var inte nöjd med att bara han tyckte sexet var skönt och fick orgasm jag var också tvunget att njuta av det för att han skulle vara nöjd, oerhört jobbigt.
Stönar nästan hela sexet, så blir som ett jobb för mig, ligger och undrar när han är klar haha. Inte alltid jag fejkar orgasm, varannan gång kanske. Är ju väldigt vanligt att kvinnor inte alltid kommer vid sex så där undrade han inget, det var när jag aldrig kom som han undrade. Nej tror inte han märkt, inget han sagt iaf, han verkade nöjd iaf
Hur gammal är du? Antingen väldigt ung eller umgås i fel krets/tänder på fel killar. Alla killar är verkligen inte porrskadade.. ingen av de jag träffat har konsumerat porr öht sett nån gång som tonåring på sin höjd. Vad är det för typer? Byabor/bönder/hashrökare?
Förlåt men hur vet du att de kvinnor du haft inte fejkstönat? Ingen man jag varit med har varit medveten om att jag fejkat.
Alltså, jag har tydligen valt mina kvinnor med omsorg. De har uppenbarligen haft så mycket integritet och självkänsla att de aldrig skulle fejkstöna. Under mina 40 år som sexuellt aktiv så har jag haft sex med ett tjugotal kvinnor, har haft längre förhållanden med 8 kvinnor, och har gift mig två ggr.
Min erfarenhet är den att kvinnor stönar ibland och ibland inte. När de gör det så är det för att de njuter. Om jag slickar och det inte händer nåt så ändrar jag på hur jag slickar. Trevar mig fram, testar att göra på olika sätt till jag märker nån slags reaktion.
Det är i början av en relation. Med tiden lär man sig hur just den här kvinnan gillar att bli slickad. Jag uppskattar verkligen en kvinna som enbart visar nån som helst positiv reaktion när hon njuter och i övrigt håller käft om det inte är för att tillrättavisa mig. "Lite längre ner" "Inte så direkt på klitoris" "Inte för snabbt" "Lite hårdare" osv.
Med penetration är det så att alla inte njuter på det där sättet som ger orgasm. Det fattar jag. Och om de gör det så är det en ren bonus. Men de flesta, skulle nog säga alla, har gillat penetration fast av olika orsaker, som t.ex. att det ger en speciell närhet, att det är "grundskönt" men inte "orgasmskönt", att de tycker om att mannen tycker att det är skönt att knulla henne osv.
Men jag har också med åren lärt mig att det kan göra stor skillnad att flytta sig lite under penetrationen så att kuken får en annan vinkel på sin väg in och ut. Då kan jag ibland märka att kvinnans andningsmönster ändras, att hon börjar göra annorlunda motjuck och, ja - stöna! Som alltid så lär man sig hur en viss kvinna funkar och övning ger färdighet.
Så jag vill tacka de kvinnor jag under åren har haft sex med som inte fejkstönat eftersom det sannolikt har gjort mig till en bättre älskare. Men samtidigt har jag aldrig tänkt att kvinnan har varit dålig i sängen om hon inte stönat utan tvärtom tänkt att jag är den som är dålig och som måste ändra på mig så att hon också njuter.
För mig är det inte viktigt att sex funkar, jag vill bara inte ha krav på mig att jag också måste njuta. Njuter gör jag vid onani, vid sex gör jag det ibland, men verkligen inte varje gång. Sex är ju skönast för män.
"De flesta" belägg för det? Fejkstön är betydligt vanligare än vad du tror. Många kvinnor känner press och krav när det gäller sex.
Nja, de flesta kvinnor fejkar, studier visar på det, där man vågar svara ärligt.
För att det är så, herregud, studier visar på att män får orgasm betydligt oftare vid sex. Inställning? Ne fakta är att jag inte känner så mycket vid sex, det är ingen inställning hehe.
Läs på lite. 95 % av männen i ett heterosexuellt förhållande får orgasm vid ett penetrerande samlag medans enbart 65 % av kvinnorna får det (och då med hjälp av stimulans av klitoris)
De kvinnor som får flest orgasmer är de i samkönade förhållanden.
www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa
Nej min kropp är inte okänslig för beröring, vad har det med sex att göra? Sex är ju beröring av slidan.
Nej jag har ingen begränsad syn på vad sex är, jag har aldrig varit med om sex där man smeker varann på olika ställen på kroppen. Jag har bara varit med om sex där killen smekt mig mellan benen, sen när jag är tillräckligt våt har han stoppat in den och kört på tills han kommit. Det skulle såklart vara trevligt att bli smekt på hela kroppen, men ingen jag haft sex med har velat eller har gjort det.
Ja alltså ja, det är bara på det sättet som jag haft sex på, så det är sex för mig ja.
Som jag skrev ovanför har alla män jag haft sex med varit såhär, så vet inte vilken typ av män du menar? Vart hittar jag dem i sådana fall? Jag vill gärna ha ett kärleksförhållande men där ingår ju sex 3-4 ggr i veckan och det drar mig ifrån att gå in i ett förhållande.
Ok, ni kanske haft tur då, jag vet inte? Jag har bara träffat mina partners på dejtingsajter på nätet. Vet inte om män är annorlunda på sådana sidor. Nej jag tar väl inte så mycket på partnern heller tror jag, jag vet inte. Sexet går oftast så fort hehe. Hur visar man att man vill bli smekt? Jag vill ju inte tvinga någon till något den inte vill...
Konstigt då att jag aldrig varit med om det om det nu är så de flesta beter sig? Men jag vill ju att partnern ska göra det självmant, gör han inte det tolkar jag det som att han inte tycker om det. Man gör väl sånt man gillar när man har sex, annars som sagt tolkar jag det som att personen inte tycker om det. Ne men alltså han tar väl kanske lite på brösten också men främst är det ju mellan benen, sen när det är vårt stoppar han in kuken och då håller han händerna på mina höfter och kör på tills han kommer.
Varför ska jag vara väldigt ung?
Man ska inte behöva tvinga någon till något men om man vill njuta ihop är det mycket mer än bara penetration. Skulle säga att det bästa sexet jag haft är när vi båda triggat varandra en längre tid samma dag så att vi båda verkligen är sugna på varandra.
Har man sex tillsammans, inte båda i samma säng, så njuter man ju ihop. Med andra ord så både ger och får man njutning!