• Sat 8 Feb 2020 22:25
    759 visningar
    3 svar
    3
    759

    Halkade med foglossning

    Hej!

    Är gravid i v 39 och har haft foglossning sen typ v 20 men inte på värsta viset. Halkade på en isfläck idag så att benet liksom gled ut åt sidan och nu kan jag typ inte gå??

    Det strålar som fan in mellan benen liksom och jag kommer inte upp ur soffan utan hjälp.

    Kan jag göra något åt detta eller är det bara att härda ut?

  • Svar på tråden Halkade med foglossning
  • Sat 8 Feb 2020 22:41
    #1

    Åh! stackare, du harsäkert sträckt dig rejält. Alvedon är ju allt man kan ta.... och så vila så klart. Kanske dina foglossningar nu blir värrre, men snart kommer ju lillen så härda ut. Ring mVC(eller  förlossningen) imorgon om det ej ärbättre. Hoppas du inte slog i magen.

  • Sat 8 Feb 2020 22:49
    #2

    Tack för omtanken :)

    Nej slog inte i magen, ramlade inte ens utan halkade liksom bara ut med benet men det räckte tydligen...

    Tycker på ett sätt att det blir värre när jag vilar, har jag legat nån timme så kommer jag inte upp själv. Det gör för ont. Känns som om jag ska gå mitt itu mellan benen upp i bäckenet.

    Finns det nån hjälp att få via MVC? Tycker att man ofta får svaret att det bara är att härda ut, men när man knappt kan gå då?

  • Sat 8 Feb 2020 23:37
    #3

    Jag har fått ett foglossningsbälte... kanske det kan hjälpa även dig? be dem kolla på ditt bäcken i alla fall....

Svar på tråden Halkade med foglossning