• Hedblomster

    ERA test

    Någon som gjort ERA-test och vad blev i så fall ditt resultat?

    Funderar på det men det är ganska dyrt och min klinik har sagt att de inte tar hänsyn till resultatet ändå.


    Instagram: ttcsomewhereinsweden. 1 utomkvedshavandeskap. 2 ivf. 7 återföringar. 2 kemiska graviditeter.
  • Svar på tråden ERA test
  • UndrandeSökare
    Hedblomster skrev 2020-02-09 10:33:14 följande:

    Någon som gjort ERA-test och vad blev i så fall ditt resultat?

    Funderar på det men det är ganska dyrt och min klinik har sagt att de inte tar hänsyn till resultatet ändå.


    Jag har läst om en del kvinnor som gjort ERA-test hos tex ivfRiga. Men aldrig hört om någon som blivit hjälpt av det.

    Däremot ivfSerums Mensblodtest och immunutredning på Life clinic i Aten kan jag rekommendera. För mer info se Atentråden.
  • Hedblomster
    UndrandeSökare skrev 2020-02-09 13:29:26 följande:

    Jag har läst om en del kvinnor som gjort ERA-test hos tex ivfRiga. Men aldrig hört om någon som blivit hjälpt av det.

    Däremot ivfSerums Mensblodtest och immunutredning på Life clinic i Aten kan jag rekommendera. För mer info se Atentråden.


    Jag vet en tjej som gjorde ERA test och fick svar att hon behövde någon dag extra innan återföring tror jag. Hon hade gjort kanske sju st och inför åttonde väntade de en dag extra och då fick hon sitt första plus men det blev kemisk. Inte sett tillräckligt med resultat för att göra mig en uppfattning än...

    Mensblodtestet står nog på att göra-listan iaf! Förhållandevis billigt och enkelt verkar det.
    Instagram: ttcsomewhereinsweden. 1 utomkvedshavandeskap. 2 ivf. 7 återföringar. 2 kemiska graviditeter.
Svar på tråden ERA test