Inlägg från: Anonym (Olämpligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olämpligt)

    String bland barn

    Det är riktigt olämpligt. Det är nästan samma sak som att hon skulle gå naken. Säg åt henne att ta på sig en normal baddräkt eller sluta som tränare!

  • Anonym (Olämpligt)
    IceKitten skrev 2020-02-09 17:13:58 följande:

    Klart det handlar om att du är rädd för huden. Det är ju bokstavligen det enda som skiljer plagg 1 från plagg 2.


    Det har nog inte undgått någon att string är ett så kallat "sexigt plagg" som är starkt förknippat med sex och porr och ursprungligen enbart till för att användas i sänghalmen för att behaga männen.

    String är inget plagg man använder offentligt, och definitivt inte när det är barn i närheten.
  • Anonym (Olämpligt)
    IceKitten skrev 2020-02-10 15:44:52 följande:

    Det är din tolkning, alla (inklusive tränaren) delar den inte. Herregud en bikini är så sjukt mycket mer utmanande än en så kallad stringbaddräkt.


    "Min tolkning", vilken värld lever du i?
  • Anonym (Olämpligt)
    Arboga skrev 2020-02-10 18:21:35 följande:

    Du kanske kommer bli jätteförvånad nu men allt du skriver här som svar på nåt är "din tolkning".

    Du sitter inte inne med nån sanning, endast din tolkning av ämnet.


    Googla på string så ser du vad det är och alla människors tolkningar är att det är ett sexigt underklädesplagg som normalt folk inte använder offentligt.

    String är något man använder för att vara sexig inför sin partner, det är själva syftet med stringen och anledningen till att trosorna började tillverkas.

    Något mer du undrar?
  • Anonym (Olämpligt)
    Pierott skrev 2020-02-10 18:33:45 följande:

    Hej och välkommen till år2020, årtiondet där allt inte handlar om att behaga männen. Jag använder string till vardags och tro mig, jag är inte ute efter att vara sexig inför någon på jobbet. Sen får du nog sluta läsa här men jag använder även stringbikini när jag är på stranden. Inte heller då för att behaga någon man utan för att få en snyggare bränna!


    Fast det finns sammanhang där man INTE använder string och det kallas för klädkoder och har inget med årtal att göra, ett av sammanhangen är när man umgås med barn som i TS, ett annat när man är på jobbet. Finns många exempel på när det är ytterst olämpligt att ha på sig sexiga underkläder offentligt.

    Men du kanske helt offentligt och utan byxor brukar gå runt med string när du är på jobbet?
  • Anonym (Olämpligt)
    Pierott skrev 2020-02-10 18:41:13 följande:

    FYI använder tävlingssimmare ofta stringbaddräkt under träning för att dom vill ha så lite motstånd som möjligt. Vet vi att den ts menar inte är en träning/tävlingssimmare? Och är hon de ska hon då behöva springa o byta om för att kinkiga människor likt du o ts inte tål hud?


    Det är skillnad på en baddräkt som träningssimmare använder som visar halva rumpan jämfört med en baddräkt som visar hela.

    Men utifrån ts beskrivning så får jag intrycket av att det rör sig om en baddräkt som visar hela rumpan.
  • Anonym (Olämpligt)
    Pierott skrev 2020-02-10 18:53:58 följande:

    Nej, träningssimmare använder ofta STRINGbaddräkt vid träning. Sån hemsk sak som visar upp hela rumpan dvs.


    Vad heter den baddräkten? Det har jag aldrig sett.
  • Anonym (Olämpligt)
    EnAnonumius skrev 2020-02-11 08:59:02 följande:

    En fråga..

    Anser du att simtränaren är olämplig att lära barn simning eller inte?

    Det tycker jag är viktigare att veta om en simlärare är, än att gnälla om en jäkla baddräkt. 

    Men du skriver ju inte själv vad som skulle vara en lämplig baddräkt för en simtränare bland barn..

    Är en sådan här mer lämplig kanske enligt "Det är sååå olämpligt- mammors klubb" att ha som simlärare?


    Vad du överdriver... Det där kallas burkini.

    Märkligt hur någon kan bli så oerhört provocerad över att folk är emot att någon går runt med erotiska underkläder i form av bikini bland deras barn.. men du kanske tycker att det är lämpligt att förskolelärare går runt med stringtrosor utan byxor över också?

    Och du, det finns faktiskt vanliga baddräkter UTAN string, inte bara stringbaddräkter och burkinis, så det var en väldigt märklig jämförelse.
  • Anonym (Olämpligt)
    Snäll men inte tråkig skrev 2020-02-11 11:18:10 följande:

    Minst lika vanligt är att man använder string för att troskanterna inte ska synas genom kläderna. Det finns för övrigt en hel del kvinor som vare sig har eller vill ha en sexpartner men använder string just för att undvika att troskanterna ska synas genom kläderna.


    Fast då har dom ju byxor på sig. String går man inte och visar upp offentligt, det har man på sig innanför byxorna.
  • Anonym (Olämpligt)
    EnAnonumius skrev 2020-02-11 12:32:53 följande:

    Nej.. Jag bryr mig inte om hur en läkare går klädd.

    Jag bryr mig om hans/hennes KOMPETENS som läkare.

    Ser du och begriper den signifikanta skillnaden?

    Eller skall du fortsätta att försöka hävda att yrkeskompetensen sitter enbart i kläderna?

    För det är just summeringen av dit svar du ger mig här.


    Läkare kan ju börja gå iklädda enbart string, det hade varit så professionellt och stilrent
  • Anonym (Olämpligt)
    Anonym (Olämpligt) skrev 2020-02-11 12:34:22 följande:

    Läkare kan ju börja gå iklädda enbart string, det hade varit så professionellt och stilrent


    Samt en korsett och stayups till det, hade varit en perfekt läkare.
Svar på tråden String bland barn