• Anonym (Annah)

Kvinnor, vad är er syn på det här?

Pratade med en väninna. Vi kommer in på vår ungdom, vår tonårstid och vad vi minns från den tiden vad gäller den sexuella nyfikenheten, bland annat vad man testat vid onani.

Hon berättade att när hon var 14 hade hon använt en gurka att onanera med. Hon berättade att hon även nån gång fört in fyra fingrar.

Vi var båda 16 när vi förlorade oskulden.

Jag må låta som att jag har noll koll, men jag känner ändå spontant, får man som 14 år och oskuld ens in en gurka eller fyra fingrar i sig själv?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad är er syn på det här?
  • CitronTulo

Varför skulle hon ljuga om det? Klart att det går! Gurka, fingrar, kuk.. vad skulle vara skillnaden?

• Anonym (?)
    CitronTulo skrev 2020-02-12 08:51:15 följande:

Varför skulle hon ljuga om det? Klart att det går! Gurka, fingrar, kuk.. vad skulle vara skillnaden?

Håller med. Varför skulle inte det gå??
  • Anonym (Eh)

Ja, varför skulle det inte gå?

• Anonym (Usch)

Jag personligen hade inte kunnat ta in en gurka.. hur stor/slapp är man då? Eller töjbar? Jag får ont av tanken.

Fyra fingrar känns också mycket för mig. Men tydligen går det att genomföra för andra. För mig är max två fingrar (mina egna). Vissa killar kan gå in med ett finger och det känns väldigt mycket för mig.

• Anonym (Annah)
    CitronTulo skrev 2020-02-12 08:51:15 följande:

Anonym (?) skrev 2020-02-12 09:37:29 följande:

Anonym (Eh) skrev 2020-02-12 09:42:43 följande:

Ja, varför skulle det inte gå?

Min tanke, enkelt uttryckt var väl kanske att en gurka har en relativt kraftig omkrets, och fyra fingrar än större omkrets, och jag tänker att är man så pass ung och inte färdigutvecklad så kan väl den typen av omkrets vara svår, trots att slidan är anpassningsbar. Lite så var det väl jag tänker!
  • Anonym (Eeh?)

Well... Det finns 15-åringar som föder barn..

Och det finns många tonåringar som köper dildos.

Och det finns många tonåringar som har samlag med stora penisar

Så vad är egentligen problemet?

• Anonym (Eh)
    Anonym (Annah) skrev 2020-02-12 09:54:49 följande:

Min tanke, enkelt uttryckt var väl kanske att en gurka har en relativt kraftig omkrets, och fyra fingrar än större omkrets, och jag tänker att är man så pass ung och inte färdigutvecklad så kan väl den typen av omkrets vara svår, trots att slidan är anpassningsbar. Lite så var det väl jag tänker!

Fast de flesta 14-åringar är färdigutvecklade på så vis att de kommit in i puberteten och fått mens. Som någon skrev så finns det ju 15-åringar som föder barn.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Annah) skrev 2020-02-12 09:54:49 följande:
    Anonym (?) skrev 2020-02-12 09:37:29 följande:

En gurka eller fyra fingrar är inte mycket större än en penis, och en penis går in i vaginor som är yngre än så. Vaginan växer liksom inte och blir större medan man är i tonåren. Den är rätt klar redan tidigt, jag skulle tippa på när puberteten startar, eftersom det är då man är könsmogen.
  • Anonym (?)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-12 10:57:33 följande:
    En gurka eller fyra fingrar är inte mycket större än en penis, och en penis går in i vaginor som är yngre än så. Vaginan växer liksom inte och blir större medan man är i tonåren. Den är rätt klar redan tidigt, jag skulle tippa på när puberteten startar, eftersom det är då man är könsmogen.
    Exakt så. Haha jag mätte precis omkretsen på mina fyra fingrar där det är som tjockast och fick en omkrets på 13 cm, vilket motsvarar en kuk strax över snittet, och definitivt ingen anmärkningsvärt tjock kuk :)

Öht en märklig grej att fundera över om en kompis onaniminnen är rimliga haha
  • Anonym (Em)

Ännu en man som låtsas vara kvinna för att diskutera kvinnors och barns könsorgan. Sjukt.

Svar på tråden Kvinnor, vad är er syn på det här?