Inlägg från: Anonym (FYI) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FYI)

Otrogen igen?

Anonym (sofie) skrev 2020-02-21 16:23:56 följande:
    Skit du i det. Lev ditt liv så som du vill leva ditt liv, så lever jag mitt liv så som jag vill leva mitt. Det är inget som du har att göra med. Mitt inlägg gick till den som frågade och vill den personen tänka på det som jag har sagt så är det upp till henne. Det är inget som du ska lägga dig i. 
    Kyssen...Öm tå?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (man) skrev 2020-02-21 17:20:42 följande:
    I vilket fall som helst så skirver du i en ÖPPEN tråd där alla kan kommentera allas inläg och jag skiter fullkmoligen i att du inte bryr dig om vad jag tycker.

Om "tänka utanför normen" är detsamma som att bete sig som ett svin mot andra så¨har du alldeles rätt, jag gillar inte alls att tänka så. Du låter som någon som har svårt att erkänna för dig själv att du beter dig egoistiskt.
    Dessutom enligt i mitt tycke värsta sortens otrohet. Spännande för att någon kanske kommer på enKräks
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-22 09:25:57 följande:
    Det jag menar är att alla människor har sina egna gränser och att du inte kan avgöra var gränsen går för någon annan. Det kan finnas saker som du gör som jag inte skulle hålla med om, det är inte du som sätter "lagarna" för hur andra människor ska göra. Varken du eller (FYI) hur mycket ni önskar att det är ni som bestämmer. 
    I en parrelation är man ju faktiskt två...
    Grejen är väl att det inte är du som sätter gränsen för vad som är ok i en/er parrelation. Det är partnern där hans/hennes gräns går, eller i bästa fall fattat i samförstånd. I en otrohet har den otrogne tagit beslut över partnerns huvud. Därav sveket. För att inte tala om alla lögner och smygande som följer i spåret.

Vad är det förresten för jävla dravel om att män älskar män osv. har det med tråden at göra ö.h.t.?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-22 15:47:15 följande:
    Varför diskuterar ni två överhuvudtaget andra saker än vad som står i trådstarten?! Svårt med läsförståelsen? Starta en egen tråd i stället.
    Vad är det som inte har med trådstarten att göra? Är det bara dom som förväntas göra vågen som får skriva här? Lessen, men så funkar inte ett öppet forum.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-22 16:59:09 följande:
    Nej, och du hoppar väl in och diskuterar kärnkraftsfrågor när andra vill diskutera trädgårdsanläggningar också. För det kan du ju göra när det är ett öppet forum. Dina åsikter är irrelevanta men så länge du får höras och synas är du nöjd. Och bara du är nöjd så är allt bra.
    Dito Äpple Ta ett äpple.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-23 09:54:43 följande:
    Det var ändå inte det hon frågade om. Det du säger nu är något hon redan vet. Du säger ingenting nytt. 

Du, eller om det var din kompis, hoppade på mig för att jag vågade säga något annat. Hur var det nu med "öppet forum"? Det var inte jag som började hoppa på dig, eller din kompis, det var någon av er som hoppade på mig. Jag svarade på ts fråga. Ni hoppade på mig. 

Ni kan hålla er till er själva och klia varandra på ryggen och låta andra få uttrycka något annat än vad ni själva kan producera.

Sen blev ni förskräckta över att någon skulle kunna tänka sig att ni två skulle kunna få ihop det, eftersom ni ju faktiskt är två män. Wow, två män! Revolutionerande tankegång, eller hur? 

Men om ni två vill ta över tråden och diskutera att båda parterna ska sätta gränserna, varsågod. Det blir bra läsning när det är dags att gå och lägga sig.

Förmodligen är ts den enda som hamnat i säng med en kollega för ett ons på en aw, och den enda som inte går hem direkt och diskuterar gränser med sin sambo. Vi kan väl låta henne ha det för sig själv, det gäller ju bara en enda person ändå. 
    "Grejen nu är att jag ångrar inget och jag vill faktiskt va med honom igen men vet inte om jag vågar, vill inte riskera min relation men ändå njuta av livet hur bör jag göra?"

Detta är ts fråga...Vad är ditt svar?

Det var jag som... "hoppade"... på dig för jag tyckte du gav ett svar som inte var varken det ena eller det andra av det ts undrade över.
    Svaret jag direkt fick var "det skall du skita i"...Vuxet...

Men jag kan inte annat än att undra över hur ts eller du tänker när det gäller att i lönndom bedra sin partner som förmodligen litar hundra på Ts/dig.
    Nu har ju ts varit där igen och dessutom slutat kommentera, så kliandet i skrevet har fått sitt, och hon mår förmodligen toppen. Narcissister finns det gott om och ibland undrar jag om många av dom samlats här på FL. Hade det inte varit bättre att ni samlades på något forum, typ Badoo, Darkside eller liknande, för likasinnade, och inte på ett forum som riktar sig först och främst till familjer och frågor runt detta,
    Eller han/hon som gillar blöjor...Finns säkert något forum för han/hon också...??
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-23 19:02:59 följande:
    Herregud vad du saknar självinsikt. Vore det inte bättre om du stannade i din sekt och predikade?
    Fortfarande lika vuxen?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Falsksomvatten) skrev 2020-02-24 18:28:53 följande:
    Eller så tröttnade hon på att folk inte diskuterade hennes fråga... eller så tar hon hand om sin familj, eller har haft sportlov...
    Ok, då ställer jag samma fråga till dig som till (sofie).
    Detta är hennes fråga....

"Grejen nu är att jag ångrar inget och jag vill faktiskt va med honom igen men vet inte om jag vågar, vill inte riskera min relation men ändå njuta av livet hur bör jag göra?".

Är enda svaret. "Klart du skall på det igen" eller "Nej tycker inte du skall göra det igen"
    Inga värderingar, inga åsikter om hur det kan sluta eller vad andra tycker om detta beteende ?

Då blir det en kort och ointressant tråd
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-26 15:20:36 följande:
    Det är ganska intressant, nu när jag har blivit anklagad ända sen jag yttrade mig första gången, och du också, men jag har inte en enda gång sagt att jag själv har varit otrogen. Ändå har stenarna haglat som bara den. Bara för att man klarar av att tänka att det inte behöver vara det värsta som kan hända en relation.
    Ok, vad är dina referenser till den uppfattningen du saluför här??

Har du varit otrogen?

Har du blivit bedragen?

Vad tycker du är det värsta som kan hända en MAN i en relation?
    (Skriver man för annars kommer misshandel som argument)
  • Anonym (FYI)
    molly50 skrev 2020-03-06 08:42:40 följande:
    Men hur kan du vara så säker på det? Hur kan du veta hur andra människor tänker?
    Jag har haft möjligheter att bedra min man,om jag hade velat. Men jag har inte gjort det. 
    Så alla människor är kanske inte så svaga som du tror.
    Att du själv är svag och inte kan stå emot gör det ju inte till en allmän sanning att alla andra beter sig likadant.
    Ursäkta Molly, men om man säger att "jag har haft möjligheter att bedra min man"
    Hur menar du då?
    Har tanken slagit dig vid dessa tillfällen?
    Har du känt pirr, eller blivit raggad på?
Svar på tråden Otrogen igen?