Otrogen igen?
Gärnsen är ganska enkel, då man känner att man pysslar med något som man inte kan stär för inför sin partner. Men jag tror att du redan vet det, varför skulle du annars hålla det hemligt för sin partner?
I en parrelation är man ju faktiskt två...
Grejen är väl att det inte är du som sätter gränsen för vad som är ok i en/er parrelation. Det är partnern där hans/hennes gräns går, eller i bästa fall fattat i samförstånd. I en otrohet har den otrogne tagit beslut över partnerns huvud. Därav sveket. För att inte tala om alla lögner och smygande som följer i spåret.
Vad är det förresten för jävla dravel om att män älskar män osv. har det med tråden at göra ö.h.t.?
Vad är det som inte har med trådstarten att göra? Är det bara dom som förväntas göra vågen som får skriva här? Lessen, men så funkar inte ett öppet forum.
"Grejen nu är att jag ångrar inget och jag vill faktiskt va med honom igen men vet inte om jag vågar, vill inte riskera min relation men ändå njuta av livet hur bör jag göra?"
Detta är ts fråga...Vad är ditt svar?
Det var jag som... "hoppade"... på dig för jag tyckte du gav ett svar som inte var varken det ena eller det andra av det ts undrade över.
Svaret jag direkt fick var "det skall du skita i"...Vuxet...
Men jag kan inte annat än att undra över hur ts eller du tänker när det gäller att i lönndom bedra sin partner som förmodligen litar hundra på Ts/dig.
Nu har ju ts varit där igen och dessutom slutat kommentera, så kliandet i skrevet har fått sitt, och hon mår förmodligen toppen. Narcissister finns det gott om och ibland undrar jag om många av dom samlats här på FL. Hade det inte varit bättre att ni samlades på något forum, typ Badoo, Darkside eller liknande, för likasinnade, och inte på ett forum som riktar sig först och främst till familjer och frågor runt detta,
Eller han/hon som gillar blöjor...Finns säkert något forum för han/hon också...??
Anonym Sofie du verkar totalt känslokall stackars den person som har dig nära eller du kommer förmodligen aldrig så nära så du fattar...
Människor blir arga i otrohetstrådar för de tror att de kan vaccinera sig mot otrohet - men det går inte. Vi alla är ulvar i fårakläder och rätt tillfälle gör tjuven. Jag vet det och därför tänker jag INTE kasta sten i glashus vad gäller otrohet. Det är så lätt att begå snedsteg. Oerhört mycket lättare än man någonsin kan föreställa sig. Däremot inte sagt att man bara ska hoppa i säng mot bakgrund av det jag skrivit. Jag bara säger att man bör se sig själv i spegeln innan man pekar finger.
Fast det är ju det det som flera försök säga, om man har kunnat vara otrogen och låtit bli så lan man ju se sig i spegeln utan att kräkas.
Peka finger på idioter som beter sig som svin mot andra ska man ALLTID göra, hur ska de annars fatta att de gör fel?
Jadu sofie, du vet väl att man bedömer människor efter deras handlingar och inte efter deras ursäkter?
Precis, den som är utan skuld kastar första stenen. Det är så jäkla lätt att sitta på sina höga hästar. Men är det något jag lärt mig så är det att alla gör sina egna undantag. Det behöver inte handla om otrohet såklart. Men kan vara nog så dumt och elakt.
Men oj vad synd det är om dig