Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Har ni pengar över?

Du är inte ensam. Många lever så.

Säger som de andra, se över utgifterna, kanske flytta till billigare boende.

Se till att göra en budget, så du ser när de dyra räkningarna kommer, och att du har lagt undan till dom  i förväg.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Albin) skrev 2020-02-16 00:54:34 följande:

Värst vad alla i tråden har goda råd. Alla vet exakt hur lönen ska hanteras för att räcka och bli över. Alla vet att hon lever slösaktigt utan att veta ett skit om hur många barn eller vart hon bor. Men den stora grejen är väl att hon frågar om, någon mer har det som henne.

Varken hon eller vanliga personer som läser denna tråd vill höra era viktigpetter råd om hur ni spara sjuka pengar på banken och lever ett helt sjukt trist liv där ni antingen är utan familj eller ifrån dom för att dra in mer pengar att lägga på hög. Allvarligt det är inte det någon är intresserad av o läsa

Du har rätt. Nu har jag visserligen redan svarat på TS fråga, men jag gav ju goda råd också. Men TS, strunta i mina goda råd. Naturligtvis ska du fortsätta som du gör, för många andra gör ju det, så varför ändra något?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Albin) skrev 2020-02-16 00:54:34 följande:

Värst vad alla i tråden har goda råd. Alla vet exakt hur lönen ska hanteras för att räcka och bli över. Alla vet att hon lever slösaktigt utan att veta ett skit om hur många barn eller vart hon bor. Men den stora grejen är väl att hon frågar om, någon mer har det som henne.

Varken hon eller vanliga personer som läser denna tråd vill höra era viktigpetter råd om hur ni spara sjuka pengar på banken och lever ett helt sjukt trist liv där ni antingen är utan familj eller ifrån dom för att dra in mer pengar att lägga på hög. Allvarligt det är inte det någon är intresserad av o läsa

Glömde svara på det sista. Jag visste inte att det var de som har minst pengar som har roligast liv, och inte har någon familj. Där ser man...
Svar på tråden Har ni pengar över?