• Anonym (Juni)

Tvärt emot hans typ

Har en pojkvän sen några månader tillbaka och vi är lyckliga men en sak som jag funderar ofta på är att jag skiljer mig mycket från hans tidiga tjejer och tjejtyper . Han har alltid haft blonda tjejer och gillat en viss typ och jag är inte alls sån. Har brunt hår och sminkar mig sparsamt . Är orolig han ska falla tillbaka och vilja ha en annan tjej som faller in i hans gamla mönstertjejer. Hjälp mig.

Har ni ändrat utseendepreferenser genom åren?

• Svar på tråden Tvärt emot hans typ
  • Anonym (.)

Fast det är ju hans ex. Det finns ju en anledning att de är ex. Han letar väl efter nån som är annorlunda mot sina ex?

Sen är utseende inte allt, framförallt inte i längden.

• Anonym (Juni)

Nej det är ju så men svårt att släppa ändå. Man ändrar väl inte vad man alltid tyckt är fint ?

• Anonym (=))
    Anonym (Juni) skrev 2020-02-15 21:05:53 följande:

Nej det är ju så men svårt att släppa ändå. Man ändrar väl inte vad man alltid tyckt är fint ?

Nej, oftast inte.
  • Anonym (fru)

Jag vet att jag inte är min mans drömkvinna när det kommer till utseendet. Han gillar långhåriga brunetter som är naturligt slanka. Jag är blond med hår till axlarna och när vi träffades var jag överviktig. Gick upp mer i vikt och hade som mest ett BMI på 40, då gifte vi oss. Har idag halverat vikten och sköter om min hälsa lite bättre men jag är fortfarande blond och mitt hår är inte snyggt när det är långt. Vi har varit tillsammans i 12 år nu och han får mig att känna mig som den vackraste i hela världen. 

Han var ärligt talat inte min typ heller. Men hans personlighet, värme och humor gjorde att jag föll pladask ändå. Han är fortfarande inte min dröm rent estetiskt men jag tycker ändå att han är sjukt snygg idag och jag är galet attraherad av honom. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Juni) skrev 2020-02-15 21:05:53 följande:

Men man väljer väl inte partner efter vad man tycker ser fin ut?
  • Anonym (=))
    Anonym (Lisa) skrev 2020-02-16 10:30:53 följande:

Men man väljer väl inte partner efter vad man tycker ser fin ut?

Jodå, det är en starkt bidragande faktor.
  • Anonym (Fokusera)
    Anonym (Juni) skrev 2020-02-15 19:53:30 följande:

Har en pojkvän sen några månader tillbaka och vi är lyckliga men en sak som jag funderar ofta på är att jag skiljer mig mycket från hans tidiga tjejer och tjejtyper . Han har alltid haft blonda tjejer och gillat en viss typ och jag är inte alls sån. Har brunt hår och sminkar mig sparsamt . Är orolig han ska falla tillbaka och vilja ha en annan tjej som faller in i hans gamla mönstertjejer. Hjälp mig.

Har ni ändrat utseendepreferenser genom åren?

Är din kille blond? varför tror du att det inte ska gå bra? försök fokusera på nuet 
Svar på tråden Tvärt emot hans typ