• Anonym (Undrande)

Frågor till er som varit otrogna mot era partners.....

Som rubriken lyder.

Ni som varit otrogna.. Älskade ni er partner?

Isf var ni otrogna flera gånger eller bara en gång?

• Svar på tråden Frågor till er som varit otrogna mot era partners.....
  • Anonym (OA)
    Anonym (nja) skrev 2020-02-27 12:32:51 följande:
    Ehm, du vet ju redan att det är fel, det är därför du valt att hålla det hemligt. Snacka om löjligt argument.

Jo det är faktiskt väldigt svartvitt, han gjorde FEL och därför gjode du oxå FEL. Bara för att två personer gör fel blir det inte rätt.
    Människor gör "FEL" hela tiden. Livet går vidare. Och vem har sagt att jag inte tycker att det var "fel" (eller att jag hållit något hemligt??)? 

Det är stor killnad på att veta om att något är "fel", och att acceptera att ibland blir det fel och bara förlåta sig själv. Tycker jag.
  • Anonym (OA)
    Anonym (QQQ) skrev 2020-02-27 12:40:05 följande:
    Förståelse för svinigt beteende? Gäller det även skitsnack bakom ryggen, misshandel, inbrott?

Jag kan konstatera att bli bedragen knäckte mig betydligt mer än då jag blev rånad och misshandlad.
    Vad kan det finnas för logisk motivering till skitsnack, misshandel?? Inbrott om man har svältande barn skulle jag kunna förstå. Dina andra exempel går ju inte att jämföra med otrohet överhuvudtaget.

Att du blev knäckt är förstås hemskt tråkigt och jag kan känna sympati för dig och din situation, där du blev ett olyckligt offer. Det betyder dock inte att jag kan känna förståelse också för den person som sårade dig. (Beror förstås lite på omständigheterna).
  • Anonym (W)
    Anonym (OA) skrev 2020-02-27 11:55:46 följande:
    varför ska vi inte göra det?? vem är det som bestämmer vad som är rätt eller fel? Skulle situationen ändras av att jag berättat att min förre detta var sjukt kontrollerande och hade het förstört mitt självförtroende? han straffade mig på olika sät om jag tex åt efterrätt... 

Allt är itne svart och vitt. Ni är säkerligen itne heller perfekta :) Bara naiva och ganska löjliga i ert sätt att se ner på alla som varit otrogna - vilket inte ens är ett brott. 
    Vem som bestämmer om det är rätt eller fel? Ja, det är väl de som är gifta med varandra som gör det, tillsammans.

Om det inte är ett brott och om du inte tycker det är fel, varför inte vara öppen med då? Jo, för du vet att det är moraliskt fel.
  • Anonym (OA)
    Anonym (nja) skrev 2020-02-27 12:35:36 följande:
    Varför ska vi visa förståelse och respekt för människor som själva inte kan göra det mot andra?

Tror säkert att det en enklast för dig att tro att alla gör eller hade gjort som du för det normaliserar ditt beteende. Men du har fel.
    Ibland måste man prioritera sig själv. Så är det bara. Jag är 100% säker på att du själv gör saker som jag skulle tycka är moraliskt förkastligt. 110% säker...

Respekt? Vem har pratat om att ni ska 'respektera' oss? Förstå och acceptera räcker gott.
  • Anonym (OA)
    Anonym (nja) skrev 2020-02-27 12:35:36 följande:
    Varför ska vi visa förståelse och respekt för människor som själva inte kan göra det mot andra?

Tror säkert att det en enklast för dig att tro att alla gör eller hade gjort som du för det normaliserar ditt beteende. Men du har fel.
    Ibland måste man prioritera sig själv. Så är det bara. Jag är 100% säker på att du själv gör saker som jag skulle tycka är moraliskt förkastligt. 110% säker...

Respekt? Vem har pratat om att ni ska 'respektera' oss? Förstå och acceptera räcker gott.
  • Anonym (nja)
    Anonym (OA) skrev 2020-02-27 13:56:59 följande:

Ja men alla resonerar ju inte så, alla är ju inte otrogna så fort de blir missnöjda. Så istället för att försöka normalisera ditt val genom att intala dig själv att alla gör så. Så borde du kanske fundera över varför just du valde så när andra låtit bli.

Förstå gör nog alla redan. Egoism som man sen inte vill stå för. Acceptera, inte en chans. Varför skulle man accepterar egoistiskt beteende bara för att egoisterna själva inte gillar kritik? Jag tror snarare att det är egoisterna som får acceptera att beter man sig på det sättet så kommer man få kritik vare sig man gillar det eller ej.
  • Anonym (svin)
    Anonym (W) skrev 2020-02-27 09:52:02 följande:
    Hon kan ju vara lika respektlös som du är, och skita i det.
    Ja det vet man inte. I så fall hoppas jag hon sköter det lika snyggt som jag så jag inte blir sårad. 
  • Anonym (ABC)

Givetvis älskar jag min kvinna! Annars skulle jag inte vara otrogen, vad är det för dum fråga!

Hade jag hatat min kvinna så hade jag dumpat henne. Fast nu älskar jag henne så därför är jag otrogen.

Kolla här: Ni kvinnor har i alla tider haft tendens till att generellt ogilla sex efter ni fått det ni vill ha (ligger genetiskt inbäddat i erat DNA)

Män å andra sidan vill sprida sin säd och betäcka så många de bara kan för artens överlevnad (genetiskt)

Så varför krångla till det så förbannat ? Låt mannen knulla runt så mycket han känner för så kommer han fortfarande vara ihop med den han älskar att bo ihop med :)

Det är bara egoistiskt av kvinnan att både ha och äta kakan dvs: (ha manen men slippa sex)

Så nyknulkad man = lyckligt förhållande :)

• Anonym (...)
    Anonym (ABC) skrev 2020-02-28 06:48:53 följande:

Givetvis älskar jag min kvinna! Annars skulle jag inte vara otrogen, vad är det för dum fråga!

Hade jag hatat min kvinna så hade jag dumpat henne. Fast nu älskar jag henne så därför är jag otrogen.

Kolla här: Ni kvinnor har i alla tider haft tendens till att generellt ogilla sex efter ni fått det ni vill ha (ligger genetiskt inbäddat i erat DNA)

Män å andra sidan vill sprida sin säd och betäcka så många de bara kan för artens överlevnad (genetiskt)

Så varför krångla till det så förbannat ? Låt mannen knulla runt så mycket han känner för så kommer han fortfarande vara ihop med den han älskar att bo ihop med :)

Det är bara egoistiskt av kvinnan att både ha och äta kakan dvs: (ha manen men slippa sex)

Så nyknulkad man = lyckligt förhållande :)

Ännu ett inlägg med en massa bs för att bortförklara sitt sviniga beteende..
  • Anonym (nja)
    Anonym (svin) skrev 2020-02-27 23:47:30 följande:
    Ja det vet man inte. I så fall hoppas jag hon sköter det lika snyggt som jag så jag inte blir sårad. 
    Det finns inget som heter snyggt när det gäller svek och lögner, det är bara olika skalor av vidrighet.
Svar på tråden Frågor till er som varit otrogna mot era partners.....