Gillar verkligen kvinnor grovt sex?
Sånt man ser i porren. De kissas på, och det är dubbelmackor m.m,
Är det vanligt att gilla sånt?
Sånt man ser i porren. De kissas på, och det är dubbelmackor m.m,
Är det vanligt att gilla sånt?
Jag kan inte tänka mig nåt värre.
Men det måste väl finnas forum/ mötesplaster för folk som gillar det oxå?
Jag kan inte tänka mig nåt värre.
Men det måste väl finnas forum/ mötesplaster för folk som gillar det oxå?
Vanligt är det nog inte, men det finns ju folk till allt.
Antar att killar generellt sett är mera nyfikna på olika saker och tjejerna ställer upp..
Visst lite förenklat men ändå
Nej!! De flesta kvinnor gillar inte sådant.
Det är rätt få människor som tycker om att utsättas för smärta och förnedring. I porr idag så är det inte så ovanligt med såna inslag. Det blir då problem när pojkar som konsumerat en del sånt tror att det är så sex ska se ut, tjejerna i filmerna ser ju ut att gilla det. Tjejerna som kanske inte heller är så erfarna får svårt att säga ifrån.
Vuxna erfarna män bör prata om sex med sina yngre vänner.
Nej de flesta kvinnor gillar inte sånt. Finns säkert de som gillar att bli förnedrade också men rent generellt så nej.
Alltså, jag gillar ju det som rent historiskt sett som hårda tag och är undergiven. Men det som den grpva porren visar idag förutsätter ju kraftig smärtlindring eller grav masochism. Jag skulle tro att andelen tjejer som i verkligheten går igång på det som visas framför kameran (som helt utelämnar förberedelserna) är mycket liten. Men såklart finns de.
"Kvinnor"?
Det finns lika många svar som kvinnor.
Ja, forskningen har visat att 95 % av alla kvinnor i världen föredrar att bli förnedrade vid sex.
Men snälla du, porr är inte verklighet. Det är fiktion skapad av män och åt män och deras fantasi.
Sen finns det absolut kvinnor som tycker om extremitet. Men porren skildrar verkligen inte kvinnans lust om vi generaliserar grovt.
Varför skulle majoriteten kvinnor njuta av smärta, förnedring och kylan istället för glädje, passion och värme?
Men snälla du, porr är inte verklighet. Det är fiktion skapad av män och åt män och deras fantasi.
Sen finns det absolut kvinnor som tycker om extremitet. Men porren skildrar verkligen inte kvinnans lust om vi generaliserar grovt.
Varför skulle majoriteten kvinnor njuta av smärta, förnedring och kylan istället för glädje, passion och värme?
Självklart finns det kvinnor som gillar sånt! Jag är en av dem.
Däremot tror jag inte att vi är majoritet.
Och helt ärligt, de flesta män gillar inte urin och extrema grejer.
Men precis som med kvinnor har de också olika fetischer.
Självklart finns det kvinnor som gillar sånt! Jag är en av dem.
Däremot tror jag inte att vi är majoritet.
Och helt ärligt, de flesta män gillar inte urin och extrema grejer.
Men precis som med kvinnor har de också olika fetischer.