Inlägg från: Anonym (Samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma)

Par i relation hur olika är ert sexbehov?

Vi har samma behov just nu ca 3-5 ggr i veckan. Just nu styrketränar han bara men börjar han konditionsträna också så vill han ha ännu oftare typ varje dag och det hinner man ju inte alltid. Det är iofs riktigt najs att känna sig riktigt åtrådd...

Gifta 10 år ihop i 17, jag är kvinna. Vi är 41 båda två.

• Anonym (Samma)
    Mr K69 skrev 2020-02-23 15:44:48 följande:

Jo jäklar vad konditionsträning gör underverk för lusten. De där endorfinerna kickar verkligen igång lusten på mig i varje fall... Inget fel på den annars heller men ett utmattande löppass är som att hälla bensin på en brasa.

Jag vet!! Han körde innebandy i onsdags och jag har inte fått vara ifred sedan dess - haha! För mig som kvinna är det styrketräningen som kickar igång sexlusten. Omg. Om

man säger såhär - min man är väldigt mån om att jag gymmar.
  • Anonym (Samma)
    Mr K69 skrev 2020-02-23 18:41:56 följande:

Haha ja se till att pricka in bandy och gymdagar så tajmar ni in varandra då

Ja, det är såklart en win win. Och jag är glad att vi har det bra. Men ärligt det här sexglappet som folk verkar uppleva hemma - är ju bara så tråkigt. Mitt hetaste tips till unga människor som inte bildat familj ännu - är att se till att vara nöjd med sexet och närheten redan från början. Frekvens, stil, initiativ etc etc. Det blir nämligen sällan bättre efter man fått sina två barn, heltidsjobb, aktiviteter, ingen barnvakt... Samt fatta att när man fejkar skjuter man sig själv i foten. Smek dig själv under samlaget och se till att det blir en orgasm varje gång. Utan orgasm 0 sug efter sex.
Svar på tråden Par i relation hur olika är ert sexbehov?