Inlägg från: Anonym (Lilly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilly)

Par i relation hur olika är ert sexbehov?

Anonym (Jart) skrev 2020-03-17 09:04:37 följande:

Precis. Ser många par kring 40 och över där mannen ser slank och hyfsat välhållen ut medan kvinna är fet och oattraktiv. Gissningsvis var även kvinnan slank och välhållen i yngre dagar men har sedan dess skitit i sig själv och nu när mannen inte är sugen längre så är det hans fel.

Vissa kvinnor tycks tro att om dom bara har en brukbar fitta så kan dom se ut som en flodhäst i övrigt och tänder inte mannen på henne så älskar han inte henne.

Det är såååå jävla mycket vanligare att mannen är i bra form med en fet kvinna än tvärtom. Tvärtom existerar knappt.

Vet inte var du bor eller vilka kretsar du rör dig i, men det stämmer inte överens med min verklighet. De par över 40 som jag umgås med är både mannen och kvinnan i bra form ELLER så är båda i relativt dålig form. Finns undantag åt båda hållen. Det finns en period i 30-årsåldern där kvinnorna är mitt i familjebildandet och där är kvinnorna naturligt ur form pga graviditeter som sliter oerhört mycket på kroppen. När de blev klara har de flesta hämtat upp sig.
Svar på tråden Par i relation hur olika är ert sexbehov?