• Anonym (jagharenriktigkarl)

Vill du att din man slåss mot ett helt gäng?

https://www.familjeliv.se/forum/thread/76605454-varfor-ar-manga-snalla-killar-sa-fega-och-radda

">

L
    ouie backade ur, kvinnan tackade för säg efter dejten. Sa att det var avtändande, hon tyckte att Louie var vek.
    Om det blivit fajt så kanske Louie hade slagit ner killen, tror nån att hans kompisar skulle stå och se på bara? Nej, han skulle bli misshandlad, och det skulle inte sluta bara för att han låg på golvet. Hoppa på offrets huvud är populärt. Skulle nån av gästerna eller de anställda ingripa? I verkligheten står folk bara och tittar på.
    Var han omanlig som inte ville slåss mot ett helt gäng? För han insåg att det inte bara skulle vara han och den där killen.
    Skulle en kvinna själv vilja slåss mot ett helt gäng kvinnor?
  • Svar på tråden Vill du att din man slåss mot ett helt gäng?
  • CitronTulo

Kan bara svara för mig själv.. JAG vill inte vara ihop med en neandertalare som löser "problem" med nävarna! Så jäkla mycket mer sexigt med en man som kan prata sig ur en situation!

• Anonym (dum fråga)

Ingen (vare sig män eller kvinnor)  vill väl slåss mot ett gäng arga människor? Och nej, jag skulle inte vilja ha en partner som gör sånt. 

Anonym (dum fråga) skrev 2020-02-20 09:29:47 följande:

Ingen (vare sig män eller kvinnor)  vill väl slåss mot ett gäng arga människor? Och nej, jag skulle inte vilja ha en partner som gör sånt. 

Dum fråga kallar du dig. Är det en dum fråga? Kvinnan i klippet blev avtänd för att Louie backade. Om han börjat slåss med killen hade hon blivit tänd då? Och eftersom killens kompisar med största sannolikhet också gett sig på Louie, hade hon fortfarande blivit tänd när Louie med största sannolikhet åkt på stryk?
    Han hade i alla fall visat vilken karl han var. Det är ju viktigast.
    Anonym (jagharenriktigkarl) skrev 2020-02-20 10:35:06 följande:
    Dum fråga kallar du dig. Är det en dum fråga? Kvinnan i klippet blev avtänd för att Louie backade. Om han börjat slåss med killen hade hon blivit tänd då? Och eftersom killens kompisar med största sannolikhet också gett sig på Louie, hade hon fortfarande blivit tänd när Louie med största sannolikhet åkt på stryk?
    En bekant var ihop med en boxare. Det tyckte hon var fränt. Han var lugn och snäll, men varje gång de var ute så försökte hon få igång bråk. Hon ville att alla skulle se vilken karl hon hade.
  • Anonym (**)
    Anonym (jagharenriktigkarl) skrev 2020-02-20 10:35:06 följande:
    Kvinnan i klippet representerar inte alla kvinnor, tvärtom. Så visst är det en dum fråga, vem vill på allvar att ens partner ska riskera sitt liv för att bevisa sin kärlek?
    Anonym (**) skrev 2020-02-20 10:47:02 följande:
    Kvinnan i klippet representerar inte alla kvinnor, tvärtom. Så visst är det en dum fråga, vem vill på allvar att ens partner ska riskera sitt liv för att bevisa sin kärlek?
    Jag tror inte att han var kär i kvinnan, det var deras första dejt. Men nåt ligga blev det inte. Hon erkände själv att det var motsägelsefullt att hon blev avtänd när han backade, men det var biologiskt. Att se honom vika ner sig sådär. Hade han gett sig in i en fajt med killen så hade han åtminstone varit en man. Frågan är om han fortfarande varit en man när han blivit misshandlad?
  • Anonym (**)
    Anonym (jagharenriktigkarl) skrev 2020-02-20 10:53:23 följande:
    Jag tror inte att han var kär i kvinnan, det var deras första dejt. Men nåt ligga blev det inte. Hon erkände själv att det var motsägelsefullt att hon blev avtänd när han backade, men det var biologiskt. Att se honom vika ner sig sådär. Hade han gett sig in i en fajt med killen så hade han åtminstone varit en man. Frågan är om han fortfarande varit en man när han blivit misshandlad?
    Nej, jag fattar att de bara var på en dejt. Men frågan i din trådstart handlar om "din man". Det tolkar jag som en partner man har en relation till. Så svaret var på den frågan.

Sedan tror jag ändå inte att de flesta som dejtar en kille för första gången på allvar vill att han ska riskera livet för hennes skull.
    Anonym (**) skrev 2020-02-20 10:56:24 följande:
    Nej, jag fattar att de bara var på en dejt. Men frågan i din trådstart handlar om "din man". Det tolkar jag som en partner man har en relation till. Så svaret var på den frågan.

Sedan tror jag ändå inte att de flesta som dejtar en kille för första gången på allvar vill att han ska riskera livet för hennes skull.
    tror du att de flesta kvinnor blir avtända när han backar ner inför en annan man?
  • Anonym (G)

Vem vill ha en man som springer med svansen mellan benen så fort det hettar till?

• Anonym (**)
    Anonym (jagharenriktigkarl) skrev 2020-02-20 11:04:35 följande:
    tror du att de flesta kvinnor blir avtända när han backar ner inför en annan man?
    Nej, det tror jag inte. Jag tycker det är smartare att backa undan, och jag gillar smarta killar, och det tror jag fler kvinnor gör.
Svar på tråden Vill du att din man slåss mot ett helt gäng?