• Anonym (Skido­rt)
    Thu 20 Feb 2020 16:08
    694 visningar
    37 svar
    37
    694

    Vilken form av internetporr föredrar du?

    Ja...vad föredrar du när du skall snuska dig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken form av internetporr föredrar du?
  • Anonym (POV)
    Thu 20 Feb 2020 16:41
    #1

    Jag gillar sån där porr där mannen har en kamera på axeln och man ser det han ser. När han har sex med en superläcker brud eller två. Det är ju en vinkel jag inte kan se sex ifrån, jo själva vinkeln självklart men liksom från en mans ögon.

    Jag har ingen önskan om att bli en man, och tänder inte på kvinnor egentligen, eller kanske lite, men just sån porr gillar jag jättemycket.

    Någon gång skall jag be min man filma mig så när vi har sex så får jag se det han ser, mig från hans synvinkel. men jag vet inte hur jag skall lägga fram idén för honom utan att låta sinnessjuk "Jo älskling...kan inte du filma mig under sex, för jag vill låtsas att jag är du och se hur det skulle se ut att sätta på mig själv" hur narcissistisk får man bli egentligen :D

  • Anonym (Sprut­)
    Thu 20 Feb 2020 16:53
    #2

    Jag gillar kolla på filmer där killen sprutar sin säd på tjejens fitta, mage eller rumpa. Även när tjejer får fontänorgasm. Mycket upphetsande att onanera till. Är man

  • Thu 20 Feb 2020 16:56
    #3

    Föredrar amatörfilmer, helst analsex med tjejer som verkligen njuter av det :)

  • Schnug­gle
    Thu 20 Feb 2020 16:57
    #4
    Anonym (POV) skrev 2020-02-20 16:41:34 följande:

    Jag gillar sån där porr där mannen har en kamera på axeln och man ser det han ser. När han har sex med en superläcker brud eller två. Det är ju en vinkel jag inte kan se sex ifrån, jo själva vinkeln självklart men liksom från en mans ögon.

    Jag har ingen önskan om att bli en man, och tänder inte på kvinnor egentligen, eller kanske lite, men just sån porr gillar jag jättemycket.

    Någon gång skall jag be min man filma mig så när vi har sex så får jag se det han ser, mig från hans synvinkel. men jag vet inte hur jag skall lägga fram idén för honom utan att låta sinnessjuk "Jo älskling...kan inte du filma mig under sex, för jag vill låtsas att jag är du och se hur det skulle se ut att sätta på mig själv" hur narcissistisk får man bli egentligen :D


    Eller så blir det total tändning och han älskar det :)

    Tycker du ska fråga, alltid kul att prova nya saker
  • Schnug­gle
    Thu 20 Feb 2020 16:58
    #5
    Schnuggle skrev 2020-02-20 16:57:23 följande:

    Eller så blir det total tändning och han älskar det :)

    Tycker du ska fråga, alltid kul att prova nya saker


    Jag kollar hemmagjorda filmer där dom gör det för att dom älskar sex och inte för pengar.

    Ser på trekanter, när kvinnan är duktig på att rida, analt åt båda hållen :)
  • Thu 20 Feb 2020 17:03
    #6

    Uteslutande hemmagjorda klipp och filmer, gärna analt med creampie, avsugningar med sväljning som avslut, eller übersnygga killar som runkar för hand eller med fleshlight.

  • Anonym (Ann)
    Thu 20 Feb 2020 17:06
    #7

    Smiskfilmer och amatörporr. Ogillar närbilder på kön.

  • Anonym (POV)
    Thu 20 Feb 2020 17:15
    #8
    Schnuggle skrev 2020-02-20 16:57:23 följande:
    Eller så blir det total tändning och han älskar det :)

    Tycker du ska fråga, alltid kul att prova nya saker
    Jag vet att han älskar själva akten och skulle nog vara ok med att filma den men jag vet inte om det där med kameran på axeln så att jag sedan kan låtsas att jag är honom och sätter på mig själv. Det är knäppt och låter ännu knäppare när jag sätter det i ord.

    Jag ser inte heller ut som de brudarna i filmerna jag sett, långtifrån, så risken är att det inte ser ett dugg smickrande ut om jag skall vara helt ärlig. Det är också en faktor.
  • Schnug­gle
    Thu 20 Feb 2020 17:53
    #9

    Jag tycker det låter grymt och inte knäppt :)

    Nää det kanske du inte gör men det är dig han tänder på och vill ha sex med, tror han skulle uppskatta att du tar tag i och vill förverkliga en fantasi.

    Det värsta som kan hända är att du får ett nej :)

  • Anonym (POV)
    Thu 20 Feb 2020 19:00
    #10
    Schnuggle skrev 2020-02-20 17:53:57 följande:

    Jag tycker det låter grymt och inte knäppt :)

    Nää det kanske du inte gör men det är dig han tänder på och vill ha sex med, tror han skulle uppskatta att du tar tag i och vill förverkliga en fantasi.

    Det värsta som kan hända är att du får ett nej :)


    Jo. Vi har ändå vart gifta i 15år och han accepterar alla andra knäppheter jag har för mig. menar inte sex nu utan övrigt. Så jag skall bara komma på ett bättre svar än "För att jag vill låtsas vara du för en stund och se hur det är att sätta på mig själv" om han undrar varför jag vill just detta. Eller en bättre formulering åtminstone.
Svar på tråden Vilken form av internetporr föredrar du?