• Anonym (Ts)

    Är detta juste?

    En kille jag känner förstår jag mig inte riktigt på. Han har visat nån slags intresse för mig tidigare, men för att göra långa historian kort så har han iaf sagt att han inte är kär i mig. När han var hemma hos mig, o han själv tog initiativet till denna "dejten". Bra att han sa det tyckte jag, för jag uppskattar tydlighet. Vi har alltså "talat ut" med varandra, trodde jag.

    Samtidigt så tycker jag det är konstigt. Han visar han ofta att han vill ha min uppmärksamhet när vi är bland folk, när jag pratar med andra, både kvinnor o män f ö, så försöker han bryta in, puffa på mig osv. Andra gånger är han mer reserverad o verkar inte vilja prata med mig alls. O så har det varit ett tag nu. 

    Sen iaf, när han var hemma hos mig igen så försökte han med nåt..  jag hade satt mig i soffan o han på golvet vid mina fötter, han liksom "lutade sig" mot mig tyckte jag. O så kröp han upp mot mig där jag satt o så känner jag hur han gnider sig (sitt kön) mot mitt ben! Som en hund (?). Det var en väldigt konstig situation öht, o överraskande.. han vet fö om att jag känner attraktion, för det hade jag sagt när vi "talade ut" förut. Det kändes konstigt som sagt, men jag höll om honom i min famn o det kändes både bra o dåligt. Men vi slutade efter ett tag o höll på med annat sen.

    Men jag känner iaf, vad är det här!? Konstigt. Gör man så? Hur låter detta?

    Kan skriva mer också men det blir nog för långt, det komma sen isf...

  • Svar på tråden Är detta juste?
  • Anonym (Ts)

    Ja så känner jag det också. Jag hade bjudit på middag innan o haft allmänt trevligt, så gör han det där. Berättar också sen sina sexuella fantasier, saker han skulle velat göra med mig. När han ringde upp för att tacka för senast sen så sa jag som det var, att du får mig o känna mig billig. O han förlåt förlåt, jag ska aldrig mer göra så osv.

    O det här att han först säger att han inte är kär i mig, sen försöker han ändå med mig, o på det där sättet dessutom?  

  • Anonym (Ts)

    Men är det verkligen juste? Eller?

    Känner mig mest ledsen nu.

  • Anonym (Ts)

    Ja jag vet ju det. Men jag blir ledsen eftersom jag bjudit hem honom i ett annat ärende, o vi redan haft en diskussion om detta. 

    O sen att han gnider sin k*k mot mitt ben, istället för att göra ett bättre närmande.

    Känner mig smutsig.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (sex) skrev 2020-02-23 00:41:49 följande:
    Men bjud inte in honom!
    Nej det kommer jag inte göra. Undrar om han är narcissist?!

    Iaf känt mig utnyttjad o äcklad.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (sex) skrev 2020-02-27 20:48:12 följande:
    Varför tror du det?

    Jag tycker att det helt enkelt låter som att han bara är ute efter sex (som vi redan konstaterat) men inte vill lura dig att han har känslor. Så då hade ni ert samtal. Nu vill han testa om han ha få sex trots att du vet att det inte kommer att bli mer. Ganska vanligt, tror jag.
    För att det mest är han som fått styra när vi ska ses. När han först är jättetrevlig o charmig, då har jag frågat om vi ska träffas på Onsdag (t ex)?. Då har han blivit avvisande o sur liksom, svarat att han inte kan. Men veckan därpå då? "Kanske" svarar han då o tittar bort o går. O sen blir det HAN som återkommit om när. Detta har hänt några gånger.

    Samtidigt som han är jättemån om att jag tittar på honom o är i hans fokus när vi är bland folk. Så vänder han helt om ibland, när han fått det. Om jag säger nåt så är han ointresserad

    Visst vi hade vårt samtal förut, då sa vi ju att det inte var nån bra idé med sex eftersom ingen av oss är kära. Men ändå försökte han nu, med att torrjucka mot mitt ben??
  • Anonym (Ts)

    Visst, mycket möjligt att det är så (han kan va en dog). Men kommer man inte på nåt snyggare sätt att förföra mig på så får det vara faktiskt. Lite finess vill jag allt ha.

    O en som dissar en lite när det passar är inte heller nåt för mig, varför dissa öht? Då riskerar han ju att inte få nåt sex alls (vi har ju aldrig legat ens). Det finns justa killar också, inte nån som är lite småtaskig sådär. 

    En kille får allt göra sig för LITE mer än så för att få mig, faktiskt. Även om det bara skulle va sex. 

  • Anonym (Ts)
    Pope Joan II skrev 2020-02-28 09:57:26 följande:
    Varför känner du så? Du bjuder hem någon som sedan inte motsvarar dina förväntningar. Han juckar i stället mot ditt ben, det bemöter du genom att hålla om honom i din famn vilket känns både bra och dåligt. Nu känner du dig smutsig, billig, utnyttjad och äcklad. Varför? Han betedde sig normbrytande, om du inte gillade det så kunde du väl helt enkelt ifrågasatt det och avbrutit det? 

    Är han våldsam eller vad?
    Mina förväntningar? Vid tidigare tillfälle vi träffats så hade jag sagt nåt om att jag inte ville sex, o inte han heller (trådstarten). Sa själv att han inte ville att nån skulle bli sårad. Att vi bara skulle vara "vänner". Sen blir det så här.

    Jag kanske var otydlig, menade att jag kände mig paff o ambivalent just då (gillar ju honom) o på nåt sätt var det "enklast" att jag höll om honom lite kort innan jag avbröt. 

    O med tanke på det jag skrivit förut kändes allt bara fel.

    Nej, inte märkt av nåt våldsamt.
  • Anonym (Ts)
    AndreaBD skrev 2020-02-28 10:10:54 följande:

    Antagligen har han något problem med relationer. Med allvarliga, kanske även med tillfälliga, sexuella. Han kanske vill ha nån slags relation med dig, men vet inte hur, eller kan inte bestämma sig vad han vill. 

    Poängen är dock att du bör tänka på ditt eget bästa här. Även om det skulle vara så att man möjligtvis kan tycka att det är synd om honom, men det innebär bara problem för dig. Han är inte relationsmaterial.Han verkar inte kapabel. 


    Tror du är nåt på spåren där, han har pratat om oss som "vår relation", samtidigt som han sagt tydligt att han inte är kär i mig. Vill vara min vän (säger han) även ligga som det ju verkar, men...?

    Ja kanske synd om, jag vet inte?!  Intressant sagt. O som sagt är det han som fått styra när vi ska ses, när JAG föreslagit nåt så har han blivit avvisande, för att sen återkomma när det passar honom. Som jag skrivit i tidigare inlägg. Vill ha min uppmärksamhet, men dissar samtidigt. Socialt konstig också, verkar inte förstå regler o normer.

    Men jag har tyckt om honom som han är, är bara så. 

    Men håller med, känns bara mer o mer problematiskt med den här killen allteftersom tiden går. Orkar nog inte.
  • Anonym (Ts)
    Pope Joan II skrev 2020-02-28 13:29:19 följande:
    Ja, dina förväntningar var väl, vad det låter, inte att han skulle jucka mot ditt ben. 

    Men om du tyckte att det var enklast så förstår jag ändå inte varför du sedan hamnar i en känsla av att du är smutsig och så vidare? Själv tycker jag att hans beteende var unket och underligt, medan - precis som du själv säger - ditt agerande präglades av ambivalens vilket förstås sänder mixade signaler till killen som gned kuken mot ditt ben, och sådana som han brukar vara i stort behov av övertydlighet.

    Jaja, jag tycker hur som helst att det är totalt onödigt att du ska känna dig billig och annat negativt för att du gillade en kille som bara ville ligga med dig och som tyckte att hundjuckande verkar vara ett sätt att locka dig på. 
    Varför jag kände mig smutsig, jo därför för att han även pratade om sina sexfantasier sen (som bara handlade om honom själv) med mig som jag inte ville höra. Ganska öppna o lite äckligt för mig, som ändå tycker mig vara rätt fördomsfri. 

    Jo kanske skulle varit övertydlig man han är väl inget barn heller!?

    Han sa ju att han vill fortsätta vara min vän också, men nu vet jag inte. Fattar ju vad du menar men ja..
  • Anonym (Ts)
    Anonym (sex) skrev 2020-02-28 14:13:33 följande:
    Jag gissar att anledningen till att du känner dig smutsig är för att du inte satte stopp och stod upp för dig själv? Du höll om honom medan han juckade och lyssnade på hans sexfantasier, istället för att säga "Hallå, vi sa ju inget sex". Det handlar inte om att vara övertydlig mot honom, utan att stå upp för dig själv.
    Ja det är möjligt faktiskt! Att det var därför. O att han öht tog sig friheten. På något idiotiskt sätt blev jag överraskad av situationen bara, vill inte skylla på det eller någon men det var så jag reagerade. Antar att jag litade på honom särskilt efter vårt tydliga snack o så blev det bara så där.. fel. 
  • Anonym (Ts)
    AndreaBD skrev 2020-02-28 14:34:33 följande:
    Risken är ju att man står ut med för mycket om man tycker det är lite synd om honom. Gör inte det! Det är han som velar och inte gör något åt det, om han nu har ett problem. Och det är hans bord, ta inte ansvar för honom! Särskilt eftersom han tydligt inte vill ta ansvar för dig eller någon relation mellan er. 

    Om du vill vara kompis med honom - okej. Men om det hela tiden svänger mot annat, då skulle jag nog inte utsätta mig för det. 
    Tack för att du sa det - jag menar det! Ja han har nog ett problem, och nej jag har nog inte tänkt på det förut - det här att han inte vill ta ansvar för mig eller nån relation med mig etc. Och velar, kanske ändå (?). Jag behövde höra det. Bra skrivet! Du förtydligade mina tankar o känslor{#emotions_dlg.flower}

    Och just nu känns det inte som jag vill fortsätta nåt med honom, nej.

    För jag har ändå inte känt att bryr sig om mig nåt särskilt i handling, bara i ord. Är ju lätt att säga att man vill vara nåns "vän".
  • Anonym (Ts)
    AndreaBD skrev 2020-02-28 16:36:38 följande:
    Vad bra. Litar aldrig på det som någon säger. Framför allt om han inte agerar efter det. Det är handling som räknas. 
    Nej det gör jag inte heller. Prat är just bara - prat. 

    Nu senaste gången vi möttes bestämde jag mig faktiskt för att ignorera honom. Helt o hållet, mötte inte hans blick ens. Alltså helt motsatt mitt vanliga beteende med honom. Pratade med precis alla andra i vårt sällskap, utom med just honom..  märkte att han sökte min blick o uppmärksamhet (mer än vanligt). Men jag var konsekvent. Ha!

    Och om han brytt sig det minsta lilla om mig eller vår sk vänskap, som han själv sagt att han vill behålla. Då tycker jag han borde ringt mig vid det här laget, för att bjuda tillbaka, bara fråga vad som står på etc. Men det har han inte gjort..
  • Anonym (Ts)

    O det måste väl bara betyda att jag gjort rätt (?), glömde jag att skriva.

Svar på tråden Är detta juste?