• Anonym (TS)

Har han lämnat henne för dig?

Sitter och funderar på hur ofta det egentligen händer, att älskaren lämnar sin fru till förmån för älskarinnan...

Har det hänt dig?

Hur gick det till? Hur länge var ni tillsammans innan? Hur gick processen känslomässigt för honom? Hur gick det efter?

Jag vill veta allt!

• Svar på tråden Har han lämnat henne för dig?
  • Anonym (jaha)

Är du möjligen själv älskarinna och hoppas på att just du ska vara undantaget?

• Anonym (R)

Nej, jag har haft oturen att träffa 2 såna män, där de i början påstått sig vara separerade med där det visat sig att det inte stämt. I en fallet gav jag det några månader men det var från hans sida aldrig tanken att lämna, det boev snabbt uppenbart. Vill man lämna så gör man det antingen innan man träffar en ny eller så gott som genast om man upptäcker att man får känslor för någon annan. Han lever fortfarande, 4 år senare med henne, men hör av sig för att kolla läget med mig (läs kolla om jag glömt viltet svin han är och kan tänka mig att knulla) minst en ett pat gånger om året. I det andra fallet avbröt jag direkt och välkomnade honom att höra av sig när han fått ordning på sitt liv. Han skaffade annat sidoprojekt och lever fortfarande med sin fru.

• Anonym (TS)
    Anonym (jaha) skrev 2020-02-24 16:12:47 följande:

Är du möjligen själv älskarinna och hoppas på att just du ska vara undantaget?

Att jag är älskarinna stämmer men att jag hoppas på att han ska lämna sin familj stämmer inte. Jag trivs bra med livet så här just nu...
  • Anonym (TS)
    Anonym (R) skrev 2020-02-24 16:21:35 följande:

Nej, jag har haft oturen att träffa 2 såna män, där de i början påstått sig vara separerade med där det visat sig att det inte stämt. I en fallet gav jag det några månader men det var från hans sida aldrig tanken att lämna, det boev snabbt uppenbart. Vill man lämna så gör man det antingen innan man träffar en ny eller så gott som genast om man upptäcker att man får känslor för någon annan. Han lever fortfarande, 4 år senare med henne, men hör av sig för att kolla läget med mig (läs kolla om jag glömt viltet svin han är och kan tänka mig att knulla) minst en ett pat gånger om året. I det andra fallet avbröt jag direkt och välkomnade honom att höra av sig när han fått ordning på sitt liv. Han skaffade annat sidoprojekt och lever fortfarande med sin fru.

Så kan det säkert vara, att ska man lämna gör man det omgående! Eller inte...

Starkt av dig att lämna, jag älskar din kommentar "kolla om jag glömt vilket svin han är och kan tänka mig att knulla". Otrogna män (och kvinnor så klart) förtjänar inte sin partners förtroende....
  • Anonym (Wellpapp)

Enligt statistik har var tredje svensk varit otrogen. Av den siffran är det bara 2% som aktivt väljer att gifta sig med älskarinnan/älskaren.

Så möjligheten att bli utvald och vald är alltså väldigt liten.

Hur många som förblir gift och trogen av dessa 2% förtäljer inte historien....

• Anonym (TS)
    Anonym (Wellpapp) skrev 2020-02-24 20:55:42 följande:

Enligt statistik har var tredje svensk varit otrogen. Av den siffran är det bara 2% som aktivt väljer att gifta sig med älskarinnan/älskaren.

Så möjligheten att bli utvald och vald är alltså väldigt liten.

Hur många som förblir gift och trogen av dessa 2% förtäljer inte historien....

Var tredje, shit, det är många det! Räknas ungdomskärlek in i detta då eller är de långa och seriösa förhållanden???

Jag är ju själv inte otrogen mot någon men har en relation med en gift man...
  • Anonym (Hoppas inte)

Det hoppas jag verkligen att han inte har några tankar på, knulla kan han men jag är inte det minsta intresserad av att dela min vardag med ett ljugande svin.

• Anonym (jaha)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 18:31:39 följande:
    Att jag är älskarinna stämmer men att jag hoppas på att han ska lämna sin familj stämmer inte. Jag trivs bra med livet så här just nu...
    Så varför undrar du? Vad kan man förvänta sig av ett svin om inte ett svinaktigt beteende?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hoppas inte) skrev 2020-02-24 22:38:50 följande:

Det hoppas jag verkligen att han inte har några tankar på, knulla kan han men jag är inte det minsta intresserad av att dela min vardag med ett ljugande svin.

Och eftersom du knullar svinet, vad gör det dig till?
  • Anonym (TS)

Ja men lite så ja!
Svar på tråden Har han lämnat henne för dig?